Toon posts:

Sudden Strike ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Gamerz,

Ben benieuwd naar de reacties van echte RTS-fans omwille het spel Sudden Strike.

Voordelen/Nadelen/Verbeteringen.

Thx..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou ik heb hem (vraag niet hoe :P).

Het ziet er aardig uit, realistische wapens, toffe explosies, leuke gameplay.

De knoppen en controls zijn beetje afgekeken van Westwood, dus ik als C&C fan kon er prima mee uit de voeten.

Er zitten originele dingen in, zo zeggen Duitsers: 'Fuer das Vaterland!!', en Franse verzetsstrijders: 'Vive la France!!!'

Als je even ergens anders heen gaat en je scrollt weer terug naar je troepen, kun je ze zelfs horen fluisteren tegen elkaar, over wat ze gisteravond wel niet voor lekker mokkeltje geprikt hebben :) Heel droog.

Maar het is allemaal een stuk trager en minder heftig dan de C&C serie, dus het sprak MIJ niet echt aan. Het is wel erg goed en realistisch - maar het heeft NET niet DAT wat ik zoek in een RTS spel!

Je moet het gewoon uitproberen. Download eens een demo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel, maar inderdaad mist hij gewoon iets t.o.v. RTS zoals RA2.

Het tactische gedeelte zit goed in elkaar, erg moeilijk vind ik 'em.
Maar die levels hebben meestal wel een zwakpunt, waardoor je elke level wel door zult komen.

Het geen wat ik erg jammer vind is dat je geen nieuwe units meer kunt kopen/maken.
Je zult het moeten doen met wat je voorgeschotelt krijgt, en nog gaat krijgen(Reinforcement).

Nog een minpunt nl dat de soldiers erg moeilijk te zien zijn op je beeld.
Niet te vergeten dat de omvang van je soldaten erg veel is in je beeld, zo raak je het overzicht snel kwijt.

Verders lijkt mij het spel een goede uitdaging voor elke RTS'er, Geduld is a must :)
Ben zelf pas begonnen met de Russen, in level 3 nu.

Nu ben ik gewoon benieuwd hoe anderen over deze Medium-rate-game denken.
Graag wat reacties.

En als er mensen zijn die van een online uitdaging houden met mij, icq me dan Plz. :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Klopt, dat je geen basis kunt bouwen vind ik zwaar minpunt, en ook zijn de kereltjes te klein. Onoverzichtelijk.

Je noemt de punten die ik miste.

Ik heb hem net gedelete (met ISO en al.), ik wist dat ik hem toch nooit meer zou spelen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Bloodclot

Jawier!

Heb 'm een keer op lan gespeeld,
erg grappig..... maar na een paar uur heb je het wel gezien.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:18
hey!

http://www.strategyplanet.com/suddenstrike

is mijn site...

in maart komt de addon uit, met map/mission editor en dat werd echt hoog tijd.

Sudden Strike is cool, ik snap waarom sommige RTS fans het niet leuk vinden, als je C&C of AOK gewent bent.
Das mischien waarom het zo goed is...
nieuw genre RTS, ik bedoel...zo'n spel heb ik nooit eerder gezien.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Sudden strike is een strategy voor de gevorderde. Ik vind het wel relaxed dat je geen mannetjes hoeft uit te poepen.

Vervelend is wel dat de aanvallende partij sterk in het nadeel is. Maar dat zal in de echte oorlog ook wel zo zijn. Frontal assault word direkt afgestraft door de AI.

Het is ook gaaf om de fog uit te zetten en te kijken hoe troepen jou gaan aanvallen.

Nadeel is dat er een paar zwaar iritante bugs in zitten. Het oversteken van bruggen wil niet altijd lukken. En troepen kiezen altijd de onveiligste weg lijkt wel.

En het veroveren van een dorp moet gebeuren door het compleet plat te gooien >:)

Ik vind het een aanrader als je je eens wil uitleven op een strategy die beheerst wordt door taktiek taktiek en nog eens taktiek.

Verwijderd

Is wel een leuke game, alleen soms happeren mijn units.... :( zou niet mogen vind ik op een PIII 800MHz met geforce2 MX
Pagina: 1