Speedfan en Motherboard Monitor 5 registreren erg hoge temperaturen.... nu heb ik toevallig net mn kast open liggen, en er zit iig geen Case-Fan in (temperatuur is btw ook stuk omlaag nu dat ding open ligt.) Temperaturen liggen btw als ik hem dicht heb tussen de 57 en 70 graden. Wat mij betreft wat te hoog. Open is dat ca 5 tot 10 graden lager. Hij schakelt zichzelf namelijk ook vaker uit, mijns inziens door de hoge temperatuur (wat kan t anders zijn?)
Nu vraag ik me nog af of het aan mn 3d kaart ligt, mn moederbord, of gewoon de temperatuur in mn kast? Meten heb ik dus al gedaan, maar super veel wijzer word ik er ook niet van.
Kwas sowieso aan het denken voor een 33808C Arctic Cooling, Arctic Fan 8 aan te schaffen... kan nooit kwaad en die dingen zijn sowieso niet duur.
Maar ik had graag tips voor eventueel een goede koeler voor mn CPU en eventueel ook mn VGA..
Specs:
Processor: AMD Athlon 2600+
Moederbord: MS-7021 (KT6V LSR)
Grafische Kaart: Ati Radeaon 9600 Pro Sapphire
sowieso beetje oud beestje, over half jaar koop ik me een nieuwe... maar kwil hem toch in op en top shape houden (ding staat bij mn ouders thuis, die willen graag ook probleemloos met dit ding omgaan)
iemand misschien een vergelijkbaar systeem en eventueel wat tips?
Nu vraag ik me nog af of het aan mn 3d kaart ligt, mn moederbord, of gewoon de temperatuur in mn kast? Meten heb ik dus al gedaan, maar super veel wijzer word ik er ook niet van.
Kwas sowieso aan het denken voor een 33808C Arctic Cooling, Arctic Fan 8 aan te schaffen... kan nooit kwaad en die dingen zijn sowieso niet duur.
Maar ik had graag tips voor eventueel een goede koeler voor mn CPU en eventueel ook mn VGA..
Specs:
Processor: AMD Athlon 2600+
Moederbord: MS-7021 (KT6V LSR)
Grafische Kaart: Ati Radeaon 9600 Pro Sapphire
sowieso beetje oud beestje, over half jaar koop ik me een nieuwe... maar kwil hem toch in op en top shape houden (ding staat bij mn ouders thuis, die willen graag ook probleemloos met dit ding omgaan)
iemand misschien een vergelijkbaar systeem en eventueel wat tips?
[ Voor 56% gewijzigd door Quellien op 28-12-2006 18:00 ]