• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik zou graag die gsm kopen:
http://www.sonyericsson.c...te=pip3&zone=pp&pid=10415

Bij communicatie staat modem en als je daarop klikt zie je dit: 'Modem
Internetondersteuning via geschakelde lijn voor GSM'

Wat betekent dit???

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-03 17:21
Volgens mij, dat als je je gsm aan je pc aansluit, je hem dan kan gebruiken als modem voor inbelinternet. Dat kan die van mij (D600) iig ook.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat je de GSM ook kan gebruiken als modem voor inbellen bij een provider?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-03 21:14
Misschien dat je hem als modem kunt gebruiken voor bijvoorbeeld een laptop? Via USB of Bluetooth.

• Jism
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ja je kan de Telefoons internet Functie gebruiken op je PC of Laptop dmv USB. Drivers worden op CD geleverd en met een bestaande WAP of GPRS verbinding kan je ermee internetten :)

M'n magische bol werken.

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
lism schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:17:
Ja je kan de Telefoons internet Functie gebruiken op je PC of Laptop dmv USB. Drivers worden op CD geleverd en met een bestaande WAP of GPRS verbinding kan je ermee internetten :)
Dus met me bestaand draadloosthuisinternet kan ik niet surfen via me gsm modem???

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-03 17:21
Nee, het is the other way around. Die modem dient om een internetverbinding te verschaffen aan een ander apparaat; niet andersom. Je kan dus niet met die gsm internetten via een wlan-verbinding. Daar zul je een gsm voor nodig hebben met wlan (wifi) ondersteuning, en die zijn er niet zo heel veel en in een andere prijsklasse dan die W300i.

• Jism
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sony ericsons kunnen Internet via USB doen, Dus als je een bestaande verbinding op je PC hebt kan je die delen met je Telefoon.. hoewel het een vrij onzinnige functie is tenzij je een update via je GSM moet binnenhalen :P

M'n magische bol werken.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07-2021

Eggy

Goo goo g'joob

Had je zelf wel eerst wat onderzoek gedaan? Je had namelijk ook gewoon even contact op kunnen nemen SE, die hebben niet voor niets een klantenservice ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee