Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop. Nu heb ik een leuke gezien waarvan ik denk dat hij in mijn straatje past.
Compaq Presario V6152
- Duo Core T5500
- 2 GB DDR2 geheugen
-120 GB HD
En de rest natuurlijk. Voor de prijs van 1080 inc. btw.
Hij wordt verkocht bij officecenter. Alleen er zit maar 1 jaar garantie op. En dat vind ik dus veel te weinig. Ik vraag me af of ik dus daar garantie bij kan kopen. Of bij office center (die je dus niet kunt bellen of e-mail. enige optie is er naartoe rijden) of zou dat kunnen bij compaq (hp ) zelf?
Iemand daar een antwoord op.
En nog een menig over de prijs??
Wat wil ik
- Een X2 of Duo processor
- Minimaal 1 GB geheugen
- Wireless (maar dat heeft elke laptop tegenwoordig)
- Lange batterijduur.
Ik speel er geen games op. Voornamelijk zakelijk gebruik (office, internet soms photoshop). Dus veel eisen aan de grafische kaart stel ik niet. Maar wel een beetje toekomst gericht, vandaar dat minimaal 1gb geheugen. In de toekomst Vista erop is leuk, maar niet perse noodzakelijk. Aan de andere kant is de afschrijving op die krengen van 1 januari bepaald op 5 jaar, dus moet hij nog even mee. En wellicht wordt dan over een jaar of 2 vista toch noodzakelijk.
Compaq Presario V6152
- Duo Core T5500
- 2 GB DDR2 geheugen
-120 GB HD
En de rest natuurlijk. Voor de prijs van 1080 inc. btw.
Hij wordt verkocht bij officecenter. Alleen er zit maar 1 jaar garantie op. En dat vind ik dus veel te weinig. Ik vraag me af of ik dus daar garantie bij kan kopen. Of bij office center (die je dus niet kunt bellen of e-mail. enige optie is er naartoe rijden) of zou dat kunnen bij compaq (hp ) zelf?
Iemand daar een antwoord op.
En nog een menig over de prijs??
Wat wil ik
- Een X2 of Duo processor
- Minimaal 1 GB geheugen
- Wireless (maar dat heeft elke laptop tegenwoordig)
- Lange batterijduur.
Ik speel er geen games op. Voornamelijk zakelijk gebruik (office, internet soms photoshop). Dus veel eisen aan de grafische kaart stel ik niet. Maar wel een beetje toekomst gericht, vandaar dat minimaal 1gb geheugen. In de toekomst Vista erop is leuk, maar niet perse noodzakelijk. Aan de andere kant is de afschrijving op die krengen van 1 januari bepaald op 5 jaar, dus moet hij nog even mee. En wellicht wordt dan over een jaar of 2 vista toch noodzakelijk.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......