Officecentre/compaq garantie bijkopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 837 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop. Nu heb ik een leuke gezien waarvan ik denk dat hij in mijn straatje past.

Compaq Presario V6152
- Duo Core T5500
- 2 GB DDR2 geheugen
-120 GB HD
En de rest natuurlijk. Voor de prijs van 1080 inc. btw.

Hij wordt verkocht bij officecenter. Alleen er zit maar 1 jaar garantie op. En dat vind ik dus veel te weinig. Ik vraag me af of ik dus daar garantie bij kan kopen. Of bij office center (die je dus niet kunt bellen of e-mail. enige optie is er naartoe rijden) of zou dat kunnen bij compaq (hp ) zelf?

Iemand daar een antwoord op.

En nog een menig over de prijs??

Wat wil ik
- Een X2 of Duo processor
- Minimaal 1 GB geheugen
- Wireless (maar dat heeft elke laptop tegenwoordig)
- Lange batterijduur.

Ik speel er geen games op. Voornamelijk zakelijk gebruik (office, internet soms photoshop). Dus veel eisen aan de grafische kaart stel ik niet. Maar wel een beetje toekomst gericht, vandaar dat minimaal 1gb geheugen. In de toekomst Vista erop is leuk, maar niet perse noodzakelijk. Aan de andere kant is de afschrijving op die krengen van 1 januari bepaald op 5 jaar, dus moet hij nog even mee. En wellicht wordt dan over een jaar of 2 vista toch noodzakelijk.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In die tijd dat je nodig had het topic te schrijven had je OfficeCentre toch al kunnen bellen en vragen over garantie? :+ Vast en zeker kan het, als je maar betaald.

Maar kijk eens naar bijvoorbeeld Asus laptops, er staan genoeg topics hier over deze dingen. Die hebben standaard 2 jaar garantie, en voor 1080 euro heb je zeker een mooie. Bijvoorbeeld een Asus A6 of de opvolger de F3.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Garantie is te verlengen via HP Carepack

http://h10010.www1.hp.com...9547-179547-12723844.html

maar als je laptop toch alleen zakelijk gaat gebruiken zal ik ook eens kijken naar de zakelijke lijn van Hp. kost ongeveer hetzelfde, maar zit veel beter in elkaar.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:52:
In die tijd dat je nodig had het topic te schrijven had je OfficeCentre toch al kunnen bellen en vragen over garantie? :+ Vast en zeker kan het, als je maar betaald.
Nee... ze hebben geen email en geen telefoonnummer... Maar als je hebt, dan graag.
Maar kijk eens naar bijvoorbeeld Asus laptops, er staan genoeg topics hier over deze dingen. Die hebben standaard 2 jaar garantie, en voor 1080 euro heb je zeker een mooie. Bijvoorbeeld een Asus A6 of de opvolger de F3.
Ik wil eigenlijk 3 tot 4 jaar garantie..... Veel weet ik, maar daar heb ik wel een 100 a 150 euro voor over.
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:53:
Garantie is te verlengen via HP Carepack

http://h10010.www1.hp.com...9547-179547-12723844.html

maar als je laptop toch alleen zakelijk gaat gebruiken zal ik ook eens kijken naar de zakelijke lijn van Hp. kost ongeveer hetzelfde, maar zit veel beter in elkaar.
Thankx.. .zal daar dan eens naar kijken als die beter is. Maar kun je dit pakket ook achteraf aanschaffen of moet dat direct met de laptop gebeuren?. En bedankt dat je hem gevonden hebt, ik ben er een hele tijd naar aan het zoeken geweest, maar raakte wat verdwaald in op de site van HP.

[ Voor 33% gewijzigd door Cyberpope op 28-12-2006 13:58 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-01 21:20
Je kan er wel naar toe bellen ..als je even heb gezocht op de site.

http://www.officecentre.n...re/Internet/nl/Vestingen/

;) voer je postcode in en je krijgt de vestingen bij jou in de buurt ;) su6

en een telefoon nummer

[ Voor 5% gewijzigd door Hellsystem op 28-12-2006 13:58 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Wat zijn we allemaal weer eigenwijs....
Office Centre Eindhoven / Son
Ekkersrijt 7101
5692 HD Son en Breugel
Fax: 0499-460196
Dat nummer wat je krijgt is een FAX en wordt ook niet opgenomen (geprobeerd).

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

3-4 jaar garantie voor 150 euro? Het gaat wel wat meer kosten voor zo'n lange tijd. En het is maar de vraag of dat zinvol is. Je kan ook eens bij Dell kijken, dan kan je zelf configureren inclusief garantie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

10 seconden Google ;)

http://www.bedrijfzoeken.nl/bedrijf799002.html
Office Centre Eindhoven.
Ekkersrijt 7101,
5692 HD Son
Telefoon, 0499 - 471018
Fax 0499 - 460196

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Die is zo duur.... Dell.nl dan. Of kijk ik verkeerd. En bij Acer is 3 jaar garantie 169 euro. Helaas werkt de garantieuitbreidingspagina van HP niet. http://h40039.www4.hp.com/wtyext/nl.

Daarbij heb ik nu een dell en daar begon de ellende reeds net na 1 jaar (net buiten garantie). Zelf wel in de lucht weten te houden (adapter solderen, watjes onder knoppen toestenbord), maar ben dus geen echte fan van dell. Beetje slechte indruk bij mij. Net zoals Acer. En ik wordt ziek van die irritante dell site, waarbij je door 80 schermen heen moet worstelen om er achter te komen dat als je ergens in het begin 1 muis klikje anders gedaan had, je op een andere (goedkopere) prijs uitgekomen zou zijn.

Thankx zal ze eens bellen.

Mmm.. poging 1.. geen gehoor. straks nog een poging proberen. Hopelijk is het nummer nog geldig.

[ Voor 28% gewijzigd door Cyberpope op 28-12-2006 14:25 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cyberpope schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:13:
Die is zo duur.... Dell.nl dan. Of kijk ik verkeerd. En bij Acer is 3 jaar garantie 169 euro. Helaas werkt de garantieuitbreidingspagina van HP niet. http://h40039.www4.hp.com/wtyext/nl

Daarbij heb ik nu een dell en daar begon de ellende reeds net na 1 jaar (net buiten garantie). Zelf wel in de lucht weten te houden (adapter solderen, watjes onder knoppen toestenbord), maar ben dus geen echte fan van dell. Beetje slechte indruk bij mij. Net zoals Acer.
Ik heb twee jaar terug een Dell Inspiron 510m gekocht, inclusief garantieuitbreiding tot 3 jaar (next business day on-site, was toen in de aanbieding), en was daar wel blij mee, toen na 14 maanden het scherm kapot ging, en kostenloos is vervangen. Ze kwamen zelf op mijn werk langs, zodat ik er geen vrij voor hoefde te nemen. Helaas kan ik niet meer terugvinden hoeveel de uitbreiding kostte.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Wat een ongelovelijk &^&$6$^-site toch van dell.. Denk je iets leuks te hebben, waarbij je begint met de melding "geen verzendkosten".. Wat staat er op het eind bij? Jawel 100 euro afleveringskosten. Duidelijk dus.. Geen dell.

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-01 16:54
Ik werk bij Office Centre, het is mogelijk om die garantieuitbreiding (CarePack) bij OC aan te schaffen (dient besteld te worden), dat is dan een uitbreiding met 2 jaar; dus 3 jaar in totaal. Prijs weet ik zo niet.

Is ook gewoon mogelijk via HP site; is om het even.

[ Voor 13% gewijzigd door HansH op 28-12-2006 14:45 ]

Pagina: 1