[IE7] Verkeerde z-index DIV element

Pagina: 1
Acties:

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik heb een probleem met een pagina waarbij een DIV element in de voorgrond wordt gerendered i.p.v. in de achtergrond.

Zie http://www.van-roermund.nl/vb-test/

In Opera/Firefox wordt de onderste DIV (met de rode lijn eromheen - voor debugging) in de achtergrond getekend, in IE7 wordt deze over het menu heen getekend. Met z-index properties (CSS) heb ik dit niet kunnen oplossen. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb ondertussen geen flauw idee meer hoe dit opgelost kan worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Stamgastje
Ja, die pagina had ik idd al gevonden (had ik beter even in de startpost kunnen vermelden). Heb je misschien ook een workaround hiervoor? Die heb ik namelijk nog niet kunnen vinden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In IE6 zie ik de menu's er wel overheen vallen, het probleem lijkt dus nog iets complexer in elkaar te zitten (mogelijk een nieuwe gerelateerde bug in IE7?). Ik heb helaas even geen IE7 bij de hand om te testen...

Normaliter is de work-around ervoor te zorgen dat je gepositioneerde elementen dezelfde offsetParent hebben, wat helaas vaak betekent dat je je markup moet aanpassen.

[ Voor 40% gewijzigd door crisp op 28-12-2006 13:14 ]

Intentionally left blank

• Stamgastje
Ik heb het ondertussen idd. anders opgelost (markup wijzigingen). Bedankt voor het meedenken.