Hallo , ik heb een groot probleem. Ik kan geen computerspellen op mijn pc spelen.
Wanneer ik een spel opstart en in het game menu zit moet ik werkelijk 15 seconden wachten voordat ik mijn muis weer over het beeld kan laten schuiven, de animatie stopt, en de muziek achtergrondherhaald.
Wanneer ik (na 5 minuten pielen en klooien) de game laat laden is werkelijk de game opzichzelf net zo! Zoals ik vermoed, loopt het spel vast wanneer er gebruik wordt gemaakt van de 3d engine (hardwareversnelling aanpassen werkt ook niet)
In windows werkt de pc echter supersnel en prima. Ik heb de nieuwste drivers van de videokaart geinstalleerd, en patches en updates van de game geinstalleerd. ook staat SP2 geinstalleerd.
Waar kan dit probleem liggen?
In ieder geval al heel erg bedankt voor het lezen!
Gr,
Vincent
Hieronder vind u mijn pc specificaties:
Intel pentium dual core proccesor E6300(1.86 Ghz, 2mb level2 cache, 1066Mhz RSB)
1024 mb ram geheugen
320 GB harde schijf(7200 rpm sata,8mb)
dvd writer dual layer
on board high definition audio(8-kanaals)
NVidea 7300 SE (http://www.nvidia.com/page/geforce_7300.html)
(windows xp muis toetsenbord etc)
Wanneer ik een spel opstart en in het game menu zit moet ik werkelijk 15 seconden wachten voordat ik mijn muis weer over het beeld kan laten schuiven, de animatie stopt, en de muziek achtergrondherhaald.
Wanneer ik (na 5 minuten pielen en klooien) de game laat laden is werkelijk de game opzichzelf net zo! Zoals ik vermoed, loopt het spel vast wanneer er gebruik wordt gemaakt van de 3d engine (hardwareversnelling aanpassen werkt ook niet)
In windows werkt de pc echter supersnel en prima. Ik heb de nieuwste drivers van de videokaart geinstalleerd, en patches en updates van de game geinstalleerd. ook staat SP2 geinstalleerd.
Waar kan dit probleem liggen?
In ieder geval al heel erg bedankt voor het lezen!
Gr,
Vincent
Hieronder vind u mijn pc specificaties:
Intel pentium dual core proccesor E6300(1.86 Ghz, 2mb level2 cache, 1066Mhz RSB)
1024 mb ram geheugen
320 GB harde schijf(7200 rpm sata,8mb)
dvd writer dual layer
on board high definition audio(8-kanaals)
NVidea 7300 SE (http://www.nvidia.com/page/geforce_7300.html)
(windows xp muis toetsenbord etc)