Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Contactpersonen op PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nogal stom geweest. Had een probleem met mijn Qtek S200 en kreeg een tip om een harde reset te doen. Dat heb ik gedaan, maar ik had er natuurlijk niet aan gedacht dat alle contactpersonen / agenda / berichten gewist zouden worden. Deze ben ik dus allemaal kwijt. Daarbij zijn contactpersonen nog wel het ergste.

Als je op de computer iets kwijt bent, kun je via een recovery programma alsnog je oude gegevens opzoeken (ook al issie geformateerd). Is er ook zoiets mogelijk voor op mijn pocket phone? Of weet iemand -waar- contactpersonen worden opgeslagen? (In welke map).

Hopenlijk kan iemand mij helpen.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Deze contactpersonen stonden waarschijnlijk op het geheugen wat gewist is door deze reset.
Dit is niet meer terug te halen zover ik weet.

Je hebt helaas dus pech.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Helaas is het op je PDA echt helemaal weg. Hopelijk heb je ooit eens gesynced met een PC in het verleden? De contactpersonen worden default dan ook gesynced en zijn dan nog op de betreffende PC aanwezig.

Download my music on SoundCloud

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
dominic schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:09:
Helaas is het op je PDA echt helemaal weg. Hopelijk heb je ooit eens gesynced met een PC in het verleden? De contactpersonen worden default dan ook gesynced en zijn dan nog op de betreffende PC aanwezig.
Het lijkt me wel dat hij ooit zijn s200 heeft gesynced. Dat zou betekenen dat al zijn contacten in outlook moeten staan, heeft de ts daar al in gekeken?

Verder is er inderdaad geen manier meer om het terug te halen omdat pda er geen reg bestanden van maken om het te kunnen terug halen. Alles wordt letterlijk gewist. :)

Deze vraag kan ook in het volgende topic gesteld worden: HTC Prophet (i-mate JAMin/Qtek S200/SPV M600) - Deel 2

Verwijderd

Na een harde reset ben je inderdaad alle gegevens écht kwijt. Als je je S200 gesynced hebt met bijv. ActiveSync dan kan je ze gewoon terugzetten. Andere manieren zijn er niet.

Bovendien had deze vraag goed in bovenstaand topic (HTC Prophet) gekund dus als er nog vragen zijn kun je ze daar stellen.

Dit topic kan dan dicht. :)

Dit topic is gesloten.