Toon posts:

advies nodig nieuwe beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een vervanger van mijn huidige beamer (epson emp s1h, waarvan helaas de lamp is overleden)
ik gebruik hem voornamelijk voor films en spellen (htpc en xbox360). films is echt wel het belangerijkste
enkele voorwaarden zijn

* 16:9
* lcd (helaas kan ik niet tegen het regenboogeffect)
* liefst native 1280 x 720 (geen noodzaak)
* plafondmontage

Lichtopbrengst is niet zo heel belangerijk aangezien ik mijn huiskamer kan verduisteren met rolluiken.

Nou heb ik er eentje gevonden die goed voldoet aan mijn voorwaarden namelijk de Hitachi PJ-TX300

link http://www.kieskeurig.nl/...BE6E7C12571EF002F75AC.htm

Nou had ik voor mezelf een budget in gedachte van €1000,- en helaas is deze iets duurder, daarom mijn vraag of jullie misschien nog een andere weten die meer in de richting van mijn budget :9 komt

Verwijderd

waarom wil je geen 36" TFT?

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 19:19
Ik weet dat de Sanyo PLV-Z4 heel goed uit de reviews komt. Deze heeft de 720p native resolutie. Hij wordt nu vervangen door de PLV-Z5 waarvoor de Z4 niet onder doet. De prijs van de Z4 is al gedaald naar +/- 1100 Euro. Een vergelijking van alle projectoren vindt je op deze site.

Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik nu films kijk op een scherm van 220 bij 125 dus een aardig stukje groter 36 inch :P en een goede beamer geeft een heel wat meer bioscoop gevoel als een lcd