Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Check eerst of je provider het toestaat om een andere router te gebruiken, Ik heb een Draytek klaar staan maar Versatel (ADSL2+) staat het niet toe hun prutsapparaat te vervangen door een fatsoenlijke router. Het is ook niet mogelijk als je niet alle radius gegevens hebt. Verder vind ik Draytek erg goed, stabiel en prima te configureren, wat niet zegt dat andere beter kunnen zijn.
Hier een absolute Draytekliefhebber van het eerste uur. Ik heb op alle locaties die ik beheer op dit moment een 2600 of een 2800 staan. Dat is vooral vanwege de stabiele VPN functionaliteit.SinergyX schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:17:
Maar is zo'n Draytek router het vandaag de dag nog wel waard, of zijn de andere modemrouters net zo goed geworden? Heeft iemand uberhaubt nog een recente draytek (28xx series) in gebruik?
Zelf heb ik helaas een speedtouch met daarachter een 2300 staan, maar dat is omdat toen ik Orange / Wanadoo kreeg, er een issue was tussen de 2800 en de DSLAM. Maar dat schijnt inmiddels opgelost te zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door StevenK op 28-12-2006 08:45 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
zelf ook tijdlang draytek gehad, 2200, en de opvolger daarvan etc.. maar voornu nix anders dan linksys meer 
heb nu zelf een wrt300n maar dat is omdat ik nu kabel had, hiervoor een wag54gx inc srx kaartje voor laptop.
bereik van wireless was perfect, router config ook makkelijk. prima spul
heb nu zelf een wrt300n maar dat is omdat ik nu kabel had, hiervoor een wag54gx inc srx kaartje voor laptop.
bereik van wireless was perfect, router config ook makkelijk. prima spul
[ Voor 5% gewijzigd door Hubert op 28-12-2006 08:59 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
titel edit on request
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik plaats ze ook nog steeds. Voor een nieuw project met vele locaties denk ik echter toch weer aan SpeedTouch routers. Het is toch wel een enorm verschil in vergelijking met Draytek op prijsgebied.
Verwijderd
Ik heb hiervoor altijd een draytek 2200E gedraait en nu vanwege snelheids problemen ( @home 8 mbit ) vervangen door een draytek 2900V. Ik heb ervaringen met andere routes zoals linksys ,SMC, en Sitecom bv maar niets tipt aan de functionaliteit van een draytek. Je kan met een draytek gewoon meer performance en functionaliteit halen dan een linksys. Ik heb geen ervaringen met de asus routers maar naar mijn idee heb je wat meer controle over een draytek dan over linksys bv.
Maar dat is mijn ervaring.
Maar dat is mijn ervaring.
Pagina: 1