Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OL 2003] Fout bij verzenden mail vanuit andere applicatie*

Pagina: 1
Acties:
  • 956 views sinds 30-01-2008

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
Hallo,

Ik draai Office2003NL op WinXPNL/SP2. Wanneer ik via Outlook mail wil versturen via een externe applicatie die op mijn PC draait, of wanneer ik op een bestand rechtsklik en kies voor 'Kopiëren naar >' 'E-mail ontvanger' in de explorer-shell, dan geeft Outlook de volgende foutmelding:

"Fout bij het uitvoeren van de bewerking" zonder een foutcode. Outlook wordt dus wel gestart, maar kan er om de een of andere reden vervolgens niets mee.

Met zo'n externe applicatie bedoel ik een programma zoals Excel, waarin je in het bestandsmenu ook kunt kiezen voor verzenden naar e-mail ontvanger (als bijlage, etc). Excel geeft dan trouwens de geweldige retro-melding:
"Algemene fout in het elektronische-postsysteem. Sluit Microsoft Excel, start het elekrtonische-postsysteem opnieuw en probeer het nogmaals."

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Bij voorbaat dank.

[ Voor 11% gewijzigd door tiezeman op 28-12-2006 00:37 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

tiezeman schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:25:
edit: ehm... ik weet dat die titel niet goed is, daar ging wat mis, maar die kan ik niet editen...
Da's idd crew only. Als je een volgende keer even een topic report aanmaakt met een voorstel voor een goeie titel dan zetten we die er met plezier voor je in.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:15
niesje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:36:
[...]

Da's idd crew only. Als je een volgende keer even een topic report aanmaakt met een voorstel voor een goeie titel dan zetten we die er met plezier voor je in.
Doe ik, en bedankt!

• Wop1972
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Heeft iemand hier al een antwoord op? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en kan vanuit geen een applicatie outlook benaderen. Ik draai Vista en office 2007. Met mailwasher pro krijg ik de melding dat er geen default email application is. Terwijl dit wel goed staat ingesteld bij programma's.

Wat kan de oplossing zijn?

Verwijderd

Wop1972 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:13:
Heeft iemand hier al een antwoord op? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en kan vanuit geen een applicatie outlook benaderen. Ik draai Vista en office 2007. Met mailwasher pro krijg ik de melding dat er geen default email application is. Terwijl dit wel goed staat ingesteld bij programma's.

Wat kan de oplossing zijn?
ik weet het niet zit met het zelfde probleem

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

mighty51; je hebt duidelijk goed op GoT rondgekeken, maar het is niet handig om meer dan 1 topic omhoog te schoppen met niet meer dan 1 zin waar je niet eens de moeite neemt hoofdletters of leestekens te gebruiken. Dat komt zo ongeinteresseerd over ;)

Zie dus [Outlook 2000+] Toegang tot adresboek externe apps, ik zal daar inhoudelijk reageren.

Als je hier iets anders bedoelt: open anders gewoon je eigen topic en geef feedback op de tips die je in oudere topics tegenkwam. Vraag 1 bij een dergelijke kick is namelijk altijd of je precies dezelfde software gebruikt als de topicstarter (en vraag is dan waarom je dan niet hebt geupdatet :+ )

Maar goed: welkom! :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.