Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met FP startonderbreker.

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-11 19:56

Baziz

Smokey Nutz

Topicstarter
In onze Mazda 323 (uit 1992) zit een startonderbreker die werkt doormiddel van een pincode. Nu is er een aantal maal de verkeerde code ingetoets en wil de auto niet meer starten. Ook nu na 2 uur wachten wil het niet lukken. Het lampje op de startonderbreker blijft nu ook groen branden terwijl hij eerste rood knipperde.
Hij lijkt dus geblokkeerd te staan maar ik heb geen enkel idee hoe deze blokkering er weer af gehaald kan worden.
De startonderbreker is een plat zwart plaatje (ongeveer de afmeting van een creditcard) met cijfers erop en er moet een 4 cijferige pincode worden ingetoetst. Er staat een logo op van FP maar zoeken op google naar startonderbrekers van het merk fp leverd weinig resultaat op. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is?

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Eruit slopen :)

De auto is het in principe niet meer waard, en een beetje dief laat zich hooguit vertragen maar zeker niet tegenhouden hierdoor.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Baziz

Baziz

Smokey Nutz

Topicstarter
Ja hij mag er wat mij betreft ook wel uit, maar het gaat me er nu om hoe kom ik morgen thuis.

• Baziz

Baziz

Smokey Nutz

Topicstarter
We hebben de wagen weer aan de praat gekregen door sluiting te maken op het kastje. Inmiddels is het rotapparaat nog een keer vast geslagen en nu verwijderd uit de auto.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Lekker zinvol ook die ouderwetse startonderbrekers he :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 12:31
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:11:
Lekker zinvol ook die ouderwetse startonderbrekers he :P
Het werkt wel! :+

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Mja omdat ie zn auto niet echt wil slopen maar verder ook niet als je met alleen een kortsluiting al het geval aan de praat kan helpen.

.

Pagina: 1