Hallo Allemaal,
Ik heb mijn laptop opnieuw (legaal) geinstalleerd met Windows XP home. Alles werkt prima, behalve het geluid.
Het gaat dus om een HP NX5000 laptop met de volgende geluidskaart:
Apparaatbeschrijving Type
Intel 82801DBM ICH4-M - AC'97 Audio Controller [A-1] PCI
Ik heb de drivers van de HP website geinstalleerd en alles lijkt in orde. Apparaatbeheer laat zien dat de geluidskaart is herkend en de juiste drivers geinstalleerd zijn.
Ik heb de geluidskaart al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Alleen ik heb geen geluid...
. Het probleem ligt hem niet aan de hardware. Ik heb dit getest met een linux live cd. Hierbij werkt het geluid dus wel goed.
Uiteraard heb ik gekeken of het geluid niet op mute staat o.i.d. maar dit is niet het geval. Ook staat het volume op maximaal.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb mijn laptop opnieuw (legaal) geinstalleerd met Windows XP home. Alles werkt prima, behalve het geluid.
Het gaat dus om een HP NX5000 laptop met de volgende geluidskaart:
Apparaatbeschrijving Type
Intel 82801DBM ICH4-M - AC'97 Audio Controller [A-1] PCI
Ik heb de drivers van de HP website geinstalleerd en alles lijkt in orde. Apparaatbeheer laat zien dat de geluidskaart is herkend en de juiste drivers geinstalleerd zijn.
Ik heb de geluidskaart al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Alleen ik heb geen geluid...
Uiteraard heb ik gekeken of het geluid niet op mute staat o.i.d. maar dit is niet het geval. Ook staat het volume op maximaal.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de reacties!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 23:04 ]