welke videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Elwin13
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 17:20
Mijn systeem is:
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
Geheugen: 1536 MB RAM
Welke videokaart past hier het beste in. Ik speel battlefield 2, Flight Simulator X en Ghost Recon: Advaced Warfighter, en ik er nog een een tijdje mee verder kunnen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Misschien ook makkelijk te vermelden welk moederbord je hebt ivm een AGP of PCI-e slot :)

En wat heb je zelf zoal gevonden

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:48

Format-C

Tracing Rays

Kijk eens in de pricewatch, vul een budget in, kijk wat voor resultaten eruit komen en kijk daarna met die resultaten op die TomsHardware link die Terw-Dan je gaf om ze te vergelijken. Dan heb je al een mooie indicatie.

Je zal toch echt zelf wat onderzoek moeten verrichten. Dit topic getuigt nu niet echt van veel zelfinitiatief.

[ Voor 37% gewijzigd door Format-C op 27-12-2006 22:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is het 2e topic op GoT van je wat vanavond dicht gaat. Lees svp voordat je een topic opent eerst de forumregels door (Registratievoorwaarden / korte FAQ en * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *) om te weten hoe het hier op het frum zo'n beetje werkt.
Onder andere houdt dat in dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat. Op internet zijn vele, vele reviews te vinden van alle moderne videokaarten (zoek bijvoorbeeld eens met Google naar '<model videokaart> + review', of kijk hier even: http://www.tomshardware.com/site/vgacharts/index.html). Lees er een aantal en je weet redelijk snel welke kaart voor jou de meest geschikte is. Ga daar dus mee aan de slag svp :)

Dit topic is gesloten.