Hallo,
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een geschikte laptop. Dit forum heeft mij veel informatie opgeleverd, samen met kieskeurig.nl. Mijn gedachte liggen bij de Asus A6T (een populaire laptop op dit forum heb ik gemerkt). Ik wil sowieso voor een Asus gaan, want de lange garantie en de betrouwbaarheid van het merk spreken mij enorm aan.
De sok knelt voor mij alleen bij de nieuwigheid van de A6T. Ik heb gemerkt dat de Asus zeer veel verschillende 'smaken' aanbiedt, dus zou het zo kunnen zijn dat de hoogtij dagen van de A6T al voorbij zijn?
Kortom is de A6T op dit moment nog wel zo'n goede keuze?
Een laptop zou voor mij aan de volgende eisen moeten voldoen:
* Geschikt voor de toekomst, dus zeker nog 3/4 jaar meegaan (upgraden mogelijk);
* Gaming, maar is niet het primaire doel;
* Video- en fotobewerking;
* Multitasking;
* Aansluiten op HDTV;
* Prijs ~€950;
* Goed draagbaar.
Design is voor mij van minder belang.
De Asus A6T
A6T-AP008B
15.4" TFT WXGA Color Shine (1280x800)
AMD Turion II TL 52 1.6G (L2: 512KB*2)
NVIDIA GeForceT Go 7600 128MB VRAM
1024MB DDRII-667(1GBx1)
100GB 5400rpm
8X DVD Super Multi Double Layer
Win XP Home
10/100 Base WLAN 802.11g
1.3MegaPixel CMOS Camera
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een geschikte laptop. Dit forum heeft mij veel informatie opgeleverd, samen met kieskeurig.nl. Mijn gedachte liggen bij de Asus A6T (een populaire laptop op dit forum heb ik gemerkt). Ik wil sowieso voor een Asus gaan, want de lange garantie en de betrouwbaarheid van het merk spreken mij enorm aan.
De sok knelt voor mij alleen bij de nieuwigheid van de A6T. Ik heb gemerkt dat de Asus zeer veel verschillende 'smaken' aanbiedt, dus zou het zo kunnen zijn dat de hoogtij dagen van de A6T al voorbij zijn?
Kortom is de A6T op dit moment nog wel zo'n goede keuze?
Een laptop zou voor mij aan de volgende eisen moeten voldoen:
* Geschikt voor de toekomst, dus zeker nog 3/4 jaar meegaan (upgraden mogelijk);
* Gaming, maar is niet het primaire doel;
* Video- en fotobewerking;
* Multitasking;
* Aansluiten op HDTV;
* Prijs ~€950;
* Goed draagbaar.
Design is voor mij van minder belang.
De Asus A6T
A6T-AP008B
15.4" TFT WXGA Color Shine (1280x800)
AMD Turion II TL 52 1.6G (L2: 512KB*2)
NVIDIA GeForceT Go 7600 128MB VRAM