Toon posts:

Subwoofer uit center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yoo,

Net nieuwe Inspire T6100 gekocht allemaal leuk en aardig maar Subwoofer en Center zijn omgewisseld!
Ik heb een C-Media soundcard / drivers / utilies en kon daar niks vinden over dit probleem (aangezien bij de vorige mensen die het zelfde vroegen dit eruit kwam!)

Iemand andere ideeën?

Erwin

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:42:
Yoo,

Net nieuwe Inspire T6100 gekocht allemaal leuk en aardig maar Subwoofer en Center zijn omgewisseld!
Ik heb een C-Media soundcard / drivers / utilies en kon daar niks vinden over dit probleem (aangezien bij de vorige mensen die het zelfde vroegen dit eruit kwam!)

Iemand andere ideeën?

Erwin
Center en subwooferkabel op de versterker van de Creative(meestal achter op subwooferbox) even omwisselen daar.

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:45:
[...]

Center en subwooferkabel op de versterker van de Creative(meestal achter op subwooferbox) even omwisselen daar.
1 probleem er is geen Subwoofer kabel ;)

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-02 20:08
cmedia chip erin? Probeer eens op 7.1 modus, kijken wat er dan gebeurd

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:50:
[...]

1 probleem er is geen Subwoofer kabel ;)
Haha.. oja, klopt ook wel eigenlijk bij het Creative setje hier, niet aan gedacht :p . Lees wel her en der dat er kabeltjes zijn die je er tussen kunt zetten en die subwoofer/center omdraaien, misschien is dat een optie? Zoiets zou ook zelf makkelijk te solderen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Gefixed zat in nieuwe versie van config utility een optie waarmee ik kon omschakelen!
Werkt perfect nu

Bedankt jongens!
Pagina: 1