Na een schone installatie van Windows XP home (NL) installeerde ik programma’ en voerde ik Windows update uit. Na installatie van deze updates startte Windows niet meer op. Ik kwam er niet achter wat het was en ik repareerde Windows met de cd-rom (installeren en dan bestaande installatie repareren) Met de OEM versie (zoals ik ie heb) maakt ie nieuw account aan maar ook de oude was bewaar, waar alles goed werkt. Niet wetend dat het aan update lag, weer Windows update uitgevoerd; zelfde probleem; Windows wil niet laden. Toen ontdekte ik de volgende foutmelding:
STOP: c000021a {onherstelbare systeem fout}
Het systeemproces Session Manager Initialization is onverwacht afgebroken
met de status: 0xc0000034 (0x00000000 0x00000000).
Het systeem is afgesloten
Het zelfde probleem al in dit topic [XP] XP start niet op door Session Manager Initialization
De situatie: ik repareer Windows weer op de eerst genoemde manier, en ik zet updates uit.
Mijn vraag: hoe kan ik die updates toch uitvoeren zonder dat het register weer kapot gaat?
Excuses voor gebrekkige taal, ik typ dit op een laptop waar niet alle toetsen van werken.
STOP: c000021a {onherstelbare systeem fout}
Het systeemproces Session Manager Initialization is onverwacht afgebroken
met de status: 0xc0000034 (0x00000000 0x00000000).
Het systeem is afgesloten
Het zelfde probleem al in dit topic [XP] XP start niet op door Session Manager Initialization
De situatie: ik repareer Windows weer op de eerst genoemde manier, en ik zet updates uit.
Mijn vraag: hoe kan ik die updates toch uitvoeren zonder dat het register weer kapot gaat?
Excuses voor gebrekkige taal, ik typ dit op een laptop waar niet alle toetsen van werken.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 18:44 . Reden: typo's na 3e keer overlezen ]