Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wat veroorzaakt mijn grijze startbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds een tijdje springt de balk waar oa de startknop inzit van blauw naar grijs en andersom. ook is na iedere reboot mijn geluid weg. als ik de driver opnieuw installeer heb ik weer geluid maar na de reboot niet meer.
min pc start gewoon op en kan er alles mee doen maarja da geluid en dei balk :'(

ik heb dit probleem gegoogled en gezocht in diverse forums maar kan niet echt iemand vinden die dit probleem ook had en die er een oplossing voor hefft gevonden.

tevens heb ik gescand met avg internet security, mcaffee en norton 2007 internetsecurity maar er wordt niets gevonden als wat tracking coockies. als je die verwijderd is het probleem niet weg.

Nu heb ik wel is ergens over een virus in de mbr sector van mijn hardewschijf of in de bios gehoord. zou dat het kunnen zijn?
of wat zou het anders kunnen zijn
met vriendelijke groet,

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Als je middels Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif nu je post zo aanpast voor wat betreft de hoofdletters en taalgebruik, is het veel duidelijker wat je nu bedoelt.

Waarom denk je dat het een virus is? Het komt op mij over alsof bijvoorbeeld je settings gewoon niet goed worden bewaard. Kijk dus eens in het logboek van Windows (welke?)

Trouwens, je hebt toch niet drie virusscanners naast elkaar actief he?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)