Kijk eens naar
deze sluitmessage.
Zoek zélf eens uit wat bijelkaar past en welke onderdelen goed presteren. Benchmarks, reviews en ervaringen staan niet voor niets op het Internet!

Kijk ook eens naar
deze sluitmessage met daarin:
Kijk eens naar de sluitposts van mijn collega Thandor in je vorige topics, dit is niet de manier om in CSL een topic te openen.
Vanwege te weinig inzet weer dicht, ik wil je hierbij dringend verzoeken om de policies nog eens aandachtig door te lezen
En het
daarop volgende slotje:
Sorry dit is allemaal wel basic stuff
Dit kan je met de FAQ's zoals door medegotters al is aangegeven makkelijk zelf vinden. Verder is dit niet de eerste keer dat je een dergelijk basic topic opent.
Bij gebrek aan eigen inzet dicht
Lees het mailtje wat je laatst van mij hebt gekregen nog een keer goed door voordat je een volgend topic opent

De dikgedrukte woorden spreken voor zich en deze topicstart getuigd niet dat je de sluitmessages gelezen hebt. Bij de weg, heb je überhaupt de mail gelezen die verzonden is?
ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
Dergelijke replies zijn wij ook niet van gediend.
Bij deze dus weer een slotje. Ga nu niet direct een nieuw topic openen maar lees eerst de tweede mail die je gekregen hebt.
Antwoorden op je vragen:
Prijsdalingen zijn er in principe altijd. Zoek eens op
de frontpage naar nieuwsartikelen. Indien je wat specifieks tegenkomt dan weet je dat er grote prijsdalingen zijn. Indien dat niet het geval is dan zijn er geen prijsdalingen.
Over de vraag: "Komen er nieuwe DX10 kaarten?". Ja, die komen. Indien je een specifieker antwoord had willen hebben is het handig om ook een wat specifiekere vraag te stellen

. Wát voor DX10 kaarten? Low-end, mid-range en high-end?
Tevens kun je meer dan genoeg vinden over de opvolgers van de nVidia GeForce 7xx0 en de ATi Radeon X1xxx kaarten. Gebruik daarvoor eens wat zoekmachines zoals de
GoT Search, de search op de front-page en bijvoorbeeld Google.