Toon posts:

Wachten tot Februarie

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil (Plies niet weer slotje) een game systeem samenstellen. Ik kan dat nu, of, na de verbouwing in mn huis kopen. Klopt het dat er (aardige) prijsdalingen op komst zijn rond februarie 2007. Komen er nieuwe DX10 kaarten? Ik wil nml erg graag een nieuwe pc maar als het echt voordelig (en slimmer) is, wacht ik wel die 2,5 maand.
Alvast Bedankt!
Floris

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Rond februari-maart zakken de prijzen altijd iets ja. Die prijsdaling heeft te maken met oude voorraden die weg moeten bij de leveranciers.

[ Voor 11% gewijzigd door Pingelmonster op 27-12-2006 17:52 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je langer wacht zullen de prijzen wel naar beneden gaan ja. Als je het nu nodig hebt moet je het nu kopen. Kun je nog wachten dan zou ik nog even wachten.

Niemand kan in de toekomst kijken, dus het blijft een gok.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:27
Dude, doe eens zoeken :)

omniscale.nl

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
dat slotje komt toch wel..

Ik denk alleen dat videokaarten in prijs gaan dalen, door de komst van nieuwe dx10-kaarten. Voor de overige artikelen zal de daling wel meevallen: Vista komt dan ongeveer uit, en er zullen vermoedelijk best veel mensen daarop hebben gewacht...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar DX10 kaarten zullen echt niet voor een prikkie weggaan, die zijn voorlopig nog top of the bill.

@TS: waarom koop je geen kristallen bol. Toekomst voorspellen lukt nou eenmaal niet... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:11
pas stond er op de frontpage ook een artikel over dat C2D processoren in mei ofzo goedkoper worden, is misschien wel de moeite zolang te wachten, er zullen ook vast wel goedkopere DX10 kaarten uitkomen. Maarja zo blijf je bezig, er komt toch telkens wat nieuws uit..
met je verbouwing heb je toch ook geen tijd voor je pc, dus koop die lekker erna ;)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Neejoh, je moet wachten op DirectX11 kaarten, die ownen zoooo hard de DX10 kaartjes, terwijl ze ongeveer even veel gaan kosten. Ik verwacht ze rond 2013 :)
Je moet echt wachten!!

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 27-12-2006 18:03 ]

🌞🍃

Verwijderd

Wat videokaart betreft is het wel raadzaam om te wachten denk ik, aan een DX10 kaartje heb je nu toch nog niks en ze zijn ziekelijk duur. Beter koop je nu een average dx9 kaartje voor 1/3 van de prijs en over een jaartje misschien upgraden naar een dx10 kaartje.

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01 17:07
Vraag me af in hoeverre wachten op computergebied uberhaupt zin heeft. De ontwikkelingen gaan toch snel. En aanbiedingen volgen elkaar op.

Overigens hoeven we niet te groeten op got

Zonder goed zelf zoeken volgt een slotje wel ben ik bang!

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Misschien de FAQ en slotboodschappen van de vorige 4 topics doorlezen ;) . Dat zal je meer helpen dan smeken. Nu ga je waarschijnlijk 100% scoren: 5 slotjes op 5 8)7

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Februari is zonder die extra e op het eind.

Prijzen dalen als er weer nieuwe dingen komen. Maar dan wil je weer een pc met die nieuwe dingen dus betaal je daar weer voor. Gewoon kopen als je het nodig hebt.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Nou, dit kan je toch zelf opzoeken? En om nou 5 verkapte topics te gaan openen :/ .

Bijvoorbeeld:

http://www.hardware.info/...e_2_Duo_prijsverlagingen/ (http://www.google.nl/sear...e+2+duo&btnG=Zoeken&meta=)
http://www.hardware.info/...Core_2processors_in_2007/
http://tweakers.net/searc...06&Sortering=Tijd&x=0&y=0

En verder is het natuurlijk speculeren. Volgens mij zal het niet zoveel schelen, in februarie( :')) zullen er ook weer vooruitzichten zijn. Ik zou je nu gewoon aanraden, als je echte zekerheid wilt, een 8800GTS te nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door hello_moto op 27-12-2006 18:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Misschien de FAQ en slotboodschappen van de vorige 4 topics doorlezen ;) . Dat zal je meer helpen dan smeken. Nu ga je waarschijnlijk 100% scoren: 5 slotjes op 5 8)7

Ehm het is toch geen vraag over een compleet systeem? Kwil gwn weten of het slimmer is om op de nieuwere DX10 kaarten te w8ten omdat ik heb gelezen dat de 8800GTS/X niet geweldig zijn. En omdat ik geen ervaring hiermee heb, en jullie wellicht uit vorige jaren kunnen opmaken of er na jaarwisselingen snel dalingen plaatsvinden. En mn laatste topic was (na mn post) goed onderbouwd dus complete onzin dat ie gesloten word. Tis trouwens uberhaupt absurd dat als je vragen hebt over bep. onderdelen van een pc, je topic gesloten word en men zegt, zoek en gij zult vinden......
Ik heb nogmaals geen ervaring en als ik die PC FAQ doorlees, word Intel Core 2 Duo niet vermeld, en de ASUS P5 Serie ook niet. Dit is een forum, en ik heb vragen, ik stel ze, en hoop op andwoord. En ik heb er een pesthekel aan dat als ik eindelijk wat andwoorden en nuttige links krijg, en het eindelijk begin te begrijpen, een moderator meteen abrupt een slotje erop gooit. Terwijl er vergelijkbare topics wel openblijven. Vooral de laatste was helemal onterecht. ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
Floris.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Je kan met technologie altijd wel blijven wachten. Het wordt altijd wel goedkoper en er komen ook weer nieuwe dingen aan..

''omdat ik heb gelezen dat de 8800GTS/X niet geweldig zijn'' stond dit in de libelle?
Right ;)

[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 27-12-2006 18:50 ]

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:46:

Ehm het is toch geen vraag over een compleet systeem? Kwil gwn weten of het slimmer is om op de nieuwere DX10 kaarten te w8ten omdat ik heb gelezen dat de 8800GTS/X niet geweldig zijn. En omdat ik geen ervaring hiermee heb, en jullie wellicht uit vorige jaren kunnen opmaken of er na jaarwisselingen snel dalingen plaatsvinden. En mn laatste topic was (na mn post) goed onderbouwd dus complete onzin dat ie gesloten word. Tis trouwens uberhaupt absurd dat als je vragen hebt over bep. onderdelen van een pc, je topic gesloten word en men zegt, zoek en gij zult vinden......
Ik heb nogmaals geen ervaring en als ik die PC FAQ doorlees, word Intel Core 2 Duo niet vermeld, en de ASUS P5 Serie ook niet. Dit is een forum, en ik heb vragen, ik stel ze, en hoop op andwoord. En ik heb er een pesthekel aan dat als ik eindelijk wat andwoorden en nuttige links krijg, en het eindelijk begin te begrijpen, een moderator meteen abrupt een slotje erop gooit. Terwijl er vergelijkbare topics wel openblijven. Vooral de laatste was helemal onterecht. ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
Floris.
Gebruik eerst een [ quote ] en [ /quote ] (zonder spaties) op het begin en einde als je iets wilt beantwoorden ;) . Maar GoT heeft ook een search. Daarmee kan je echt veel informatie opzoeken hoor! Dus daarom zijn deze dingen overbodig. En hoe zouden wij weten of er Directx 10 kaarten komen? Ja, vanuit het nieuws, dus kan je dat ook opzoeken(http://news.google.nl). Of gewoon op www.hardware.info of tweakers.net.
Kwil gwn weten of het slimmer is om op de nieuwere DX10 kaarten te w8ten omdat ik heb gelezen dat de 8800GTS/X niet geweldig zijn.
Waar dan? En lees eens reviews. Daar staan afbeeldingen in waar je in het goed kunt zien of ze wel of niet goed zijn.
Ehm het is toch geen vraag over een compleet systeem?
Post dan in het goede forum!

[ Voor 12% gewijzigd door hello_moto op 27-12-2006 19:01 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goh, ik ben toevallig ook 15. Wel vreemd dat ík wel met FAQs/regels/Google kan werken, en jij niet ;)

Nee, die nv8 is geen bagger, ze zijn alleen duur. Verder is er niets bekend over eventuele prijsdalingen, en het lijkt me dan ook niet waarschijnlijk, nu ze nog zo hot zijn :P

Verder zou je bij 'vergelijkbare' topic eens op dat handje bovenaan kunnen duwen, en wat typen over wat er fout is, dat helpt ;) Maar als je weet wat er verkeerd aan die vergelijkbare topics is, waarom blijf jij ze dan wel zo openen?

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2006 18:54 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel eens van het topiconderdeel Videoplanken en beeldkanonnen gehoord? Je post nu iets over een videokaart in een deel voor complete systemen. Als je ook maar even nadenkt, dan weet je toch dat dit hier niet hoort?

Het is niet jouw forum, ook niet het mijne. Het forumbeheer heeft regels ingesteld over wat wel en niet gevraagd mag worden, en op welke manier. Zie de Forum-how-to. Uit je topics is nog niet gebleken dat je dit hebt doorgelezen.
Ik heb nogmaals geen ervaring en als ik die PC FAQ doorlees, word Intel Core 2 Duo niet vermeld, en de ASUS P5 Serie ook niet. Dit is een forum, en ik heb vragen, ik stel ze, en hoop op andwoord. En ik heb er een pesthekel aan dat als ik eindelijk wat andwoorden en nuttige links krijg, en het eindelijk begin te begrijpen, een moderator meteen abrupt een slotje erop gooit. Terwijl er vergelijkbare topics wel openblijven.
Dan heb je het nog steeds niet begrepen. Stel je vraag op de goede manier en op de goede plek, en zorg ervoor dat je je huiswerk al hebt gedaan. Dan blijft je vraag echt wel open.
ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
pardon? Jij bent degene die niet wil begrijpen hoe je een topic opent op de juiste plaats, en op de juiste manier. Verder heb je niets te eisen, dus doe svp eerst even normaal. Als je iets vriendelijk vraagt op de manier waarop dat hoort, dan heb je veel meer kans op een antwoord.

Tot nu toe zijn je vragen voorbeelden van dingen die je zelf kunt opzoeken, of die niemand kan beantwoorden. Stel nu dat iemand zegt dat ze goedkoper gaan worden, en in februari blijkt dat niet zo te zijn. Ga jij dan boos worden?

15 zijn is geen excuus. Lees de FAQ, gebruik de zoekfunctie, en stel onderbouwde vragen. Dan zul je zien hoeveel je hier kunt leren.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik heb nogmaals geen ervaring en als ik die PC FAQ doorlees, word Intel Core 2 Duo niet vermeld, en de ASUS P5 Serie ook niet.
Rechts boven in is een zoek machine, typ daar P5B in en je hebt zat te lezen, over core 2 duo is een heel topic in Tweaking & Cooling Algemeen kijk daar ook maar is.
Dit is een forum, en ik heb vragen, ik stel ze, en hoop op andwoord. En ik heb er een pesthekel aan dat als ik eindelijk wat andwoorden en nuttige links krijg, en het eindelijk begin te begrijpen, een moderator meteen abrupt een slotje erop gooit.
Lees de regels, daar staat toch duidelijk dat je eerst zelf goed moet zoeken en als je er echt niet uitkomt mag gaan vragen.
Terwijl er vergelijkbare topics wel openblijven. Vooral de laatste was helemal onterecht. ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
Niemand zeikt. Wat maakt het uit dat je 15 bent? Leeftijd is toch niet gelijk aan kennis? Ik ben trouwens ook 15.
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:49:
Ik wil (Plies niet weer slotje) een game systeem samenstellen. Ik kan dat nu, of, na de verbouwing in mn huis kopen. Klopt het dat er (aardige) prijsdalingen op komst zijn rond februarie 2007. Komen er nieuwe DX10 kaarten? Ik wil nml erg graag een nieuwe pc maar als het echt voordelig (en slimmer) is, wacht ik wel die 2,5 maand.
Alvast Bedankt!
Floris
Tuurlijk komen er nieuwe dx10 kaartje? Lijkt me logies.

Verbouwingen > stof > slecht voor computers. En je hebt dan niet echt veel tijd lijkt me dus beter dat je wacht.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Kijk eens naar deze sluitmessage.
Zoek zélf eens uit wat bijelkaar past en welke onderdelen goed presteren. Benchmarks, reviews en ervaringen staan niet voor niets op het Internet! :o
Kijk ook eens naar deze sluitmessage met daarin:
Kijk eens naar de sluitposts van mijn collega Thandor in je vorige topics, dit is niet de manier om in CSL een topic te openen.

Vanwege te weinig inzet weer dicht, ik wil je hierbij dringend verzoeken om de policies nog eens aandachtig door te lezen
En het daarop volgende slotje:
Sorry dit is allemaal wel basic stuff :X

Dit kan je met de FAQ's zoals door medegotters al is aangegeven makkelijk zelf vinden. Verder is dit niet de eerste keer dat je een dergelijk basic topic opent. Bij gebrek aan eigen inzet dicht

Lees het mailtje wat je laatst van mij hebt gekregen nog een keer goed door voordat je een volgend topic opent ;)
De dikgedrukte woorden spreken voor zich en deze topicstart getuigd niet dat je de sluitmessages gelezen hebt. Bij de weg, heb je überhaupt de mail gelezen die verzonden is?
ik ben niet achtelijk, maar 15, dus hou op met zeiken en geef me liever wat nuttige info!
Dergelijke replies zijn wij ook niet van gediend.

Bij deze dus weer een slotje. Ga nu niet direct een nieuw topic openen maar lees eerst de tweede mail die je gekregen hebt.

Antwoorden op je vragen:
Prijsdalingen zijn er in principe altijd. Zoek eens op de frontpage naar nieuwsartikelen. Indien je wat specifieks tegenkomt dan weet je dat er grote prijsdalingen zijn. Indien dat niet het geval is dan zijn er geen prijsdalingen.
Over de vraag: "Komen er nieuwe DX10 kaarten?". Ja, die komen. Indien je een specifieker antwoord had willen hebben is het handig om ook een wat specifiekere vraag te stellen :). Wát voor DX10 kaarten? Low-end, mid-range en high-end?
Tevens kun je meer dan genoeg vinden over de opvolgers van de nVidia GeForce 7xx0 en de ATi Radeon X1xxx kaarten. Gebruik daarvoor eens wat zoekmachines zoals de GoT Search, de search op de front-page en bijvoorbeeld Google.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.