Zoals de titel al zegt wil ik waarden via Post naar een ander php-bestand verzenden. Het probleem is echter dat het bestand zich op een andere server bevind, ook is het versturen via GET geen optie. Nu was mijn idee dat het wel via een html formulier te doen. Dat lukt, maar het probleem is dan weer dat het automatisch moet gebeuren (dus met een cronjob). Het automatisch versturen is me wel gelukt met het volgende stukje javascript/html:
Dit is echter clientside terwijl het serverside moet. Ik heb gegoogled en via de search gezocht op alle mogelijk zoektermen maar ik kom er niet uit. Kan iemand mee een zetje geven?
code:
1
2
3
4
5
6
| <body onLoad="javascript:document.Form.submit();"> <form name = "Form" method = "post" action = "verwerk.php"> <input type = "text" name = "item1" value = "Item1"> <input type = "text" name = "item2" value = "Item2"> </form> </body> |
Dit is echter clientside terwijl het serverside moet. Ik heb gegoogled en via de search gezocht op alle mogelijk zoektermen maar ik kom er niet uit. Kan iemand mee een zetje geven?