[OUTLOOK 12] Mail wordt verkeerd getoond

Pagina: 1
Acties:

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 16:34
Ik heb eens over het GoT rondgekeken, maar kon nergens iets vinden over mijn 'probleem'...

Op de een of andere manier wordt namelijk in de RTM van Outlook 2007 Enterprise best veel mail niet correct weergeven (zoals dat in 2003 wel gebeurde)! Een voorbeeld wat heel erg opvalt is de T.net nieuwsbrief!

De verschillen die er zijn:
  • De achtergrond in de mail is grijs , terwijl deze gewoonlijk wit hoort te zijn! Foto
  • De pricewatch kolommen worden veel te slank weergeven, waardoor ze teveel ruimte innemen. Foto
  • De balk die gewoonlijk helemaal rechts wordt weergeven wordt onderaan de mail geplakt. Foto
Ik gebruik een resolutie van 1400 X 1050, dus daaraan zou het denk ik niet moeten liggen 8)7

Hebben jullie hier ook last van (miss in RC1 en RC2 ookal?) of heeft het misschien een andere oorzaak?

Een eventuele oorzaak zou zijn dat Outlook op een andere manier zijn HTML opbouwt, maar dit gebeurt toch door de Internet Explorer die er zegmaar zit ingebouwd?

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 16:34
Geen oorzaken?? Hmm...

• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Komt doordat Microsoft Outlook 2007 gebruik maakt van de rendering van Word. Een linkje naar een pagina waar het één en ander wordt uitgelegd: http://www.campaignmonito...takes_email_design_b.html