Ik heb het volgende probleem. Bij een pagina met 2 kolommen naast elkaar gaan die kolommen verspringen als je het scherm (heel veel) smaller maakt. Ze komen dan onder elkaar te staan. En dat wil ik niet.
Hier zie je een voorbeeld. Dit is niet mijn eigen site, maar een voorbeeld afkomstig van een tutorial site. Maar het heeft iig hetzelfde effect.
Ik wil juist dat het bij verkleinen van het scherm gewoon buiten de rand komt te vallen. Veel andere sites hebben dat, maar als ik daar in de css kijk vind ik niet hoe ze het doen. Hoe los ik dit op?
Hier zie je een voorbeeld. Dit is niet mijn eigen site, maar een voorbeeld afkomstig van een tutorial site. Maar het heeft iig hetzelfde effect.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
| body { text-align: justify;} h1 { margin-bottom: 20px;} #middle { margin-right: 185px; margin-left: 185px; } #left { float: left; clear: left; width: 175px;} p { margin: 20 20; display: table;} #right { float: right; width: 175px; } #footer { clear: both; margin: 25 25; text-align: center; font-size: border-top: 1px solid black;} |
Ik wil juist dat het bij verkleinen van het scherm gewoon buiten de rand komt te vallen. Veel andere sites hebben dat, maar als ik daar in de css kijk vind ik niet hoe ze het doen. Hoe los ik dit op?