Ik ben al een tijdje bezig om via Pricewatch een listje onderdelen samen te stellen die ik tegen het einde van de maand wil gaan bestellen. Ik heb gewacht tot de prijsverlaging van de C2D's en nu dat zover is wil ik definitief de onderdelen gaan bestellen.
Nu ziet de PC er zo uit:
Mijn grootste zorg is of alles compatibel met elkaar is en of die voeding voldoende zal zijn voor deze systeem? Mischien zijn er adviezen van jullie over andere mogelijke onderdelen die mischien beter zijn of minder kosten. Zo ja, laat het me a.u.b weten.
De PC zal ik vooral gebruiken om te Gamen maar ook films kijken, muziek luisteren etc. Een multimedia PC zeg maar.
Nu ziet de PC er zo uit:
- Behuizing - Cooler Master CM Stacker 830
- Monitor - Samsung SyncMaster 226BW
- Moederbord - Asus P5B Deluxe
- Processor - Intel Core 2 Duo E6600
- Processor Koeler - Thermaltake Big Typhoon
- Videokaart - Asus GeForce 8800 GTX
- Geheugen - Kingston HyperX PC6400 DDR2 4GB ****
- Geluidskaart - Creative X-Fi XtremeMusic
- Hardeschijf - Seagate Barracuda 7200.10, 320GB
- Voeding - Zalman ZM600-HP 600W
- DVD Speler - Asus DVD-E616A3 16x48x
- DVD Brander - Samsung SH-S183L 18x
- Muis, Muismat en Toetsenbord - Razer Copperhead, Corepad C1 XXXL, Logitech G15
Mijn grootste zorg is of alles compatibel met elkaar is en of die voeding voldoende zal zijn voor deze systeem? Mischien zijn er adviezen van jullie over andere mogelijke onderdelen die mischien beter zijn of minder kosten. Zo ja, laat het me a.u.b weten.
De PC zal ik vooral gebruiken om te Gamen maar ook films kijken, muziek luisteren etc. Een multimedia PC zeg maar.
[ Voor 26% gewijzigd door Nasadus op 03-05-2007 16:01 . Reden: Hardware Update ]