AMD X2 Dual Core-processor 4200+ of Pentium® D 820

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 12:57
nu is mijn kennis wat betreft performance van budget pc's erg beperkt en heb ik er een hekel aan wanneer mensen mij hierom advies vragen. In dit geval mn neefje. Nu zag hij een aanbieding van 2 dell pc's rond dezelfde prijs alleen vraag ik me dus af welke processor er nou beter is genoemd in de topic titel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 17:57

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sec gezien: de X2... Maar in combinatie met de goede onderdelen, kan de 820 ook snel zijn.

Had je al op GoT gezocht of Google of wat review-sites?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Check eens wat benchmarks of ome toms grote cpu artikel...
Ik zie weinig moeite van jouw kant.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De AMD is een heel stuk beter. Overklokken is bij een Dell niet van toepassing. Zeker de AMD nemen. Maar ik denk dat je topic dicht gaat omdat je dit heel makkelijk zelf even kunt opzoeken.

Verwijderd

De benchmark pagina van Tomshardware geeft aan dat de AMD sneller is, zoals je zelf had kunnen opzoeken.
http://www23.tomshardware.com/cpu.html

Tomshardware heeft ook benchmarks van gpu's en harddisks.

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 12:57
ja mijn excuus, ik had haast want ik zit op me werk, heb er ook geen probleem mee als er nu een slot op komt, wou even een snelle reactie van iemand die er ervaring mee had of wist.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 01:07
geef anders ook ff linkjes naar die dell PCs, kunnen wij ook weer beoordelen wat daadwerkelijk beter zou zijn, zoals max3400 zegt: met de juiste delen kan het plaatje er heel anders uitzien.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 17:57

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

blaatgaap schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:28:
ja mijn excuus, ik had haast want ik zit op me werk, heb er ook geen probleem mee als er nu een slot op komt, wou even een snelle reactie van iemand die er ervaring mee had of wist.
Zo werkt GoT niet... Maar ja, laten we het erop houden dat het kerstvakantie is... :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd...

Als je op het werk de tijd niet hebt om je een beetje te verdiepen, doe dat dan als je thuis bent. Op GoT verwachten we iig dat je wel van tevoren zelf op zoek gaat. Het betreft hier iets zodanig eenvoudigs dat er tig benchmarks te vinden zijn. Daar komt bij dat je werkelijk niets zegt over wat voor apps die neef draait dus we kunnen niet eens een overwogen oordeel vellen. Begin eens de eisen duidelijk te krijgen, ga dan naar de vele reviewsites die je verder kunnen helpen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.