reclame op je eigen gamesserver

Pagina: 1
Acties:

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Het volgende:
ik heb thuis een gamesserver 24/7 draaien, met per dag erg veel bezoekers.
Mijn vraag is of ik door reclame of banners te plaatsen enige inkomsten kan verkrijgen om zodoende de stroomkosten te bekostigen.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Natuurlijk kan dat.

Meer info heb je blijkbaar niet nodig?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ja beetje een vage vraag, zoals TRON boven me zegt "Natuurlijk kan dat.". Het ligt alleen aan hun zelf of ze geld willen doneren. :S

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• MAX3400
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of je binnen "de gamesserver" op een banner kan klikken maar je kan natuurlijk altijd proberen om statische banners weer te geven (zoals laad-scherm van Battlefield 2). Of er een adverteerder oren naar heeft, is natuurlijk een ander verhaal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat kan inderdaad :P

[ Voor 31% gewijzigd door Dutch_Razor op 27-12-2006 15:26 ]

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44
Welk spel? Met Counter-Strike (Source) is dit idd mogelijk, zij het via een hoop gedoe. (Plaatsen van sprite entities in maps)

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Dat het mogelijk is wist ik wel. Ik vroeg me af HOE het in z'n werk gaat, moet ik me ergens aanmelden etc. Geen idee hoe zoiets gaat. Het is een DoD:S server.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
google
banners + site
of banners + gameserver
of in game reclame

google-ads

maw: heb je zelf al effe geprobeert te zoeken ?

wrs meer dan genoeg te vinden ;)

en ja als ge vraagt "of het kan" ipv "hoe het kan" is 't logisch da we allemaal zeggen: ja da kan ;)
(het krijgen van't juiste antwoord of een tip daar naartoe begint bij 't stellen van de juiste vraag :+ )

en als je weet dat het kan, dan heb je wrs al voorbeelden gezien hoe het gedaan wordt en is zoektocht naar de achterliggende technieken zo gedaan ...

[ Voor 59% gewijzigd door soulrider op 27-12-2006 22:41 . Reden: aanvulling... ]

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

kijk eens op PayPal waar je een donatierekening kan maken, dan kan je een icoon op je website zetten met verschillende mogelijkheden om te doneren bijv direct via bank; paypal; per post enz.....
En dan deze URL van de website ga je op de gameserver spammen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Pagina: 1