Kan iemand op zijn site een archief bijhouden?
Zal VirtualHideout eens vragen..

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LOLOp vrijdag 02 februari 2001 16:47 schreef DaSteef het volgende:
Kan iemand op zijn site een archief bijhouden?Zal VirtualHideout eens vragen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben toch malle pietje niet!
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
afbeelding nummer 5?Op vrijdag 02 februari 2001 16:49 schreef BoZ het volgende:
Ziet er goed uit, d'r zit er eentje tussen die me minder aanspreekt, mogen jullie raden welke...
Verwijderd

Verwijderd
Volgens mij dat hakenkruis-achtige dingOp vrijdag 02 februari 2001 16:49 schreef BoZ het volgende:
Ziet er goed uit, d'r zit er eentje tussen die me minder aanspreekt, mogen jullie raden welke...
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Of verdomd goed kunnen laserenOp maandag 05 februari 2001 16:24 schreef -=!ME!=- het volgende:
Hmmz, dit zaagt niet echt simpel...
Je moet vedomd goed kunnen zagen om dat er mooi in te krijgen...
Verwijderd
Best fraai teken ja (zoals hij hier staat).... de betekenis is ook helemaal niet fout (wat ik me meen te herinneren... iets van kracht ofzo)..... alleen dat die idioot met dat plukje haar onder z'n neus het teken heeft MISBRUIKT maakt het gevoel erbij toch ineens een stuk minder...Op maandag 05 februari 2001 17:29 schreef BruT@LysT het volgende:
Ben ik nou de enige die dat hakenkruis achtige ding WEL op me pc zou willen zien staan??lijkt me dus best wel vet. Zet gedachtes van vroeger die je zelf niet eens hebt meegemaakt toch aan de kant, dit heeft er nix mee te maken, dat teken ziet er gewoon vet uit.
Helaas, mijn mening.
Ach... waar hebben we internet voor.... ZOEKEN:Op maandag 26 maart 2001 08:39 schreef wfvn het volgende:
[..]
Best fraai teken ja (zoals hij hier staat).... de betekenis is ook helemaal niet fout (wat ik me meen te herinneren... iets van kracht ofzo)..... alleen dat die idioot met dat plukje haar onder z'n neus het teken heeft MISBRUIKT maakt het gevoel erbij toch ineens een stuk minder...
hm... ik ga niet alles quoten... maar hier zijn nog wat sites...Het hakenkruis (de swastika)
De Swastika: Een Sanskrietwoord met de betekenis van 'welzijn', 'voorspoedig' -- het eeuwige symbool van geluk dat van oudsher wordt aangetroffen in de oude beschavingen van India, China, Japan en de beide Amerika's, en in Griekenland en Rome (ook bij de eerste christenen). In Scandinavië was ze de hamer van Thor en in India de discus van Vishnu en het kruis van de jains. In het boeddhisme betekent ze het 'wiel van de Wet'. Als symbool van de evolutie en de eeuwigdurende beweging duidt de swastika op de eeuwig-karnende 'molen van de goden', met de ziel als centrum, terwijl de gebogen armen de eeuwigdurende wenteling betekenen van de levenswielen tijdens het universele bestaan. Als we foto's bekijken van verafgelegen spiraalmelkwegstelsels, zien we dat ze in hun wervelbeweging veel gelijkenis vertonen met de swastika's.
Verwijderd
15 april op AntWorks (zie sig)[b]Op vrijdag 02 februari 2001 16:47
Kan iemand op zijn site een archief bijhouden?
Verwijderd
Nee, ik snap het niet! Wat is je probleem dan? Of ga je nog 200 jaar verder dat die arme joden vermoord zijn??Op vrijdag 02 februari 2001 22:49 schreef 3CLipZ het volgende:
tribal18.gif vind ik dus echt
je mag zelf raden waarom|:(
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Ik heb dus een paar leuke logo's, ze zijn niet echt tribal, maar wel in die sfeer...Op maandag 26 maart 2001 13:15 schreef Orbit het volgende:
Nu is ff weer ON topic.
Heeft er iemand eventueel NOG van die Tribal logo's? Ik wil er namelijk zo eentje op m'n kast spuiten.
... Hitler, vereerder van het Arische ras, neemt een idianen teken als symbool voor zijn rijk?!!?Op maandag 05 februari 2001 10:29 schreef HighLander het volgende:
Cultuur-shit:
Hitler heeft het hakenkruis overgenomen van de azteken,
...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
By each crime and every kindness, we birth our future
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
nee idd maar ik wil ze wel hebbenOp zaterdag 21 juli 2001 14:58 schreef yodax het volgende:
Mensen laten ook niet 3 maanden lang hun plaatjes op hun account staan.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
beetje jammer dat je dit soort mensen er tussen hebt zitten.Op zaterdag 21 juli 2001 14:56 schreef Kakarot het volgende:
wel leuk zo al die rooie kruisjes
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()