Goedemorgen tweakers
,
Ik wil een niewe printer gaan kopen. Natuurlijk niet zo'n goedkoop dingetje met alle kleuren in 1 cartridge, maar alle kleuren los. Mijn eisen aan een printer zijn :
- losse cartridges
- Moet een Scanner hebben (all in one dus)
- Kwaliteit moet naar behoren zijn
- (en ik ben natuurlijk Nederlander, dus als 'ie zuinig is zou dat mooi meegenomen zijn)
Wat ik met de printer wil gaan doen :
- Fanatiek DVD hoesjes uitprinten. Ik krijg gemiddeld 3 films per dag binnen waar ik direct een hoesje voor uitprint
- Schoolwerk (niets bijzonders dus)
- kopieren (vandaar dat de scanner een must is)
Nu ben ik op zoek gegaan, en ben op een paar modellen gestuit en ben nu sterk aan het twijfelen :
De mp510 :
alvast bedankt
EDIT : Ik heb ook al andere topics hier gelezen (waarvan ook die over laserprinters, alleen laserprinters vind ik iets te duur.
Ik wil een niewe printer gaan kopen. Natuurlijk niet zo'n goedkoop dingetje met alle kleuren in 1 cartridge, maar alle kleuren los. Mijn eisen aan een printer zijn :
- losse cartridges
- Moet een Scanner hebben (all in one dus)
- Kwaliteit moet naar behoren zijn
- (en ik ben natuurlijk Nederlander, dus als 'ie zuinig is zou dat mooi meegenomen zijn)
Wat ik met de printer wil gaan doen :
- Fanatiek DVD hoesjes uitprinten. Ik krijg gemiddeld 3 films per dag binnen waar ik direct een hoesje voor uitprint
- Schoolwerk (niets bijzonders dus)
- kopieren (vandaar dat de scanner een must is)
Nu ben ik op zoek gegaan, en ben op een paar modellen gestuit en ben nu sterk aan het twijfelen :
De mp510 :
De mp600Artikelcode
PR503062
Categorie
Printers/ All-in-One producten > Canon All-in-one
Aansluitingen
USB 2.0 Hi-Speed
Afdrukkwaliteit
Max. 4800 x 1200 dpi. InkJet 4-inktsysteem met 2 pl Micro-Nozzles en FINE cartridges
Bijzonderheden
4 separate inkttanks met ingebouwde inktkop, Volledig kantlijnvrij printen, Sheet feeder tot 150 vel, Cardreader, PictBridge, 4,7 cm kleuren LCD-scherm
Fabrikant
Canon
Garantie
1 jaar carry-in
Scanner info
Flatbed CIS scanner: 1200 x 2400 dpi, Bit depth: 48/24-bit
Snelheid
Print tot 25 ppm zwart en 17 ppm kleur. Fotolabkwaliteit 10 x 15 cm fotoprint zonder witrand in ca. 47 seconden
Er zit een verschil in de afdruk kwaliteit zoals je kunt zien. De MP510 heeft 4 cartridges (3 x kleur 1 x zwart) En de MP600 heeft er 1 meer (Een foto-zwarte cartridge). Mijn vraag is dus : Welke printer zal het beste aan mijn wensen voldoen? Is de MP600 duidelijk beter/scherper voor de DVD hoesjes?Artikelcode
PR503064
Categorie
Printers/ All-in-One producten > Canon All-in-one
Aansluitingen
USB 2.0 Hi-Speed
Afdrukkwaliteit
Max. 9600 x 2400 dpi. InkJet 5-inktkleuren met 1 pl Micro-Nozzles, FINE printkop en ContrastPLUS
Fabrikant
Canon
Garantie
1 jaar
Scanner info
Flatbed CIS scanner: 2400 x 4800 dpi, Bit depth: 48/24-bit
Snelheid
Print tot 30 ppm zwart en 24 ppm kleur. Fotolabkwaliteit 10 x 15 cm fotoprint zonder witrand in ca. 28 seconden
alvast bedankt
EDIT : Ik heb ook al andere topics hier gelezen (waarvan ook die over laserprinters, alleen laserprinters vind ik iets te duur.
[ Voor 2% gewijzigd door Hammetje op 27-12-2006 11:53 . Reden: blabla ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)