Hallo,
Ik ben aan het proberen om op de news server van mijn provider te komen. Ik heb zelf totaal nog geen ervaringen met news servers dus het is voor mij ook allemaal even uitzoeken.
Hieronder kort een aantal gegevens:
Provider: Internlnet
Newsserver: news.surfnet.nl
Modem: BBned
Router: SMG
Browser: firefox of Internet Explorer
Als ik wil inloggen via de browser dan kom ik bij inlogscherm waar ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Als ik dit eenmaal heb gedaan dan zegt hij dat de gegevens onjuist zijn. Toen heb ik contact gezocht met internlnet en zij beweren dat ik mijn wachtwoord verificatie moet uitschakelen in mijn browser. Ik heb gezocht maar eigenlijk weinig gevonden. |In firefox heb ik in het menu extra-opties-wachtwoord-privacy-instellingen verficatie uitschakeld maar dit had geen effect.
Daarna ben ik op google gaan zoeken op verschillende termen:
- wachtwoord verificatie uitschakelen (in firefox)
- uitschakelen wachtwoord verificatie (in firefox)
- Password verification
Ook heb ik op GoT gezocht maar kon niets concreets vinden.
Dus hebben jullie enig idee hoe ik dit uit kan schakelen?
Zou het ook kunnen zijn dat het niet werkt omdat ik een router heb geinstalleerd? Of heb ik gewoon een ander programma nodig om op de newsservers te komen? Ik heb FTD geprobeerd maar daar moest ik eerst gebruikersnaam en wachtwoord voor hebben. Ik vind het zelf namelijk zo apart dat je helemaal geen gegevens zou hoeven in te vullen om op die newsserver te komen maar dat die verificatie haalt uit je verbinding?
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik ben aan het proberen om op de news server van mijn provider te komen. Ik heb zelf totaal nog geen ervaringen met news servers dus het is voor mij ook allemaal even uitzoeken.
Hieronder kort een aantal gegevens:
Provider: Internlnet
Newsserver: news.surfnet.nl
Modem: BBned
Router: SMG
Browser: firefox of Internet Explorer
Als ik wil inloggen via de browser dan kom ik bij inlogscherm waar ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Als ik dit eenmaal heb gedaan dan zegt hij dat de gegevens onjuist zijn. Toen heb ik contact gezocht met internlnet en zij beweren dat ik mijn wachtwoord verificatie moet uitschakelen in mijn browser. Ik heb gezocht maar eigenlijk weinig gevonden. |In firefox heb ik in het menu extra-opties-wachtwoord-privacy-instellingen verficatie uitschakeld maar dit had geen effect.
Daarna ben ik op google gaan zoeken op verschillende termen:
- wachtwoord verificatie uitschakelen (in firefox)
- uitschakelen wachtwoord verificatie (in firefox)
- Password verification
Ook heb ik op GoT gezocht maar kon niets concreets vinden.
Dus hebben jullie enig idee hoe ik dit uit kan schakelen?
Zou het ook kunnen zijn dat het niet werkt omdat ik een router heb geinstalleerd? Of heb ik gewoon een ander programma nodig om op de newsservers te komen? Ik heb FTD geprobeerd maar daar moest ik eerst gebruikersnaam en wachtwoord voor hebben. Ik vind het zelf namelijk zo apart dat je helemaal geen gegevens zou hoeven in te vullen om op die newsserver te komen maar dat die verificatie haalt uit je verbinding?
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties.