Toon posts:

ISP onderhoud aan server een noodserver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Die stomme x-hosted internet diensten gaat even onderhoud aan de servers doen vanavond om 20.00 worden de server vanuit redbus naar global switch verhuist. ze hebben gezegt dat ze donderdag uiterlijk om 11 uur online zijn. Aangezien dat het van die jonge ventjes zijn heb ik er niet echt vertrouwen in.

Daarom zou ik graag een noodserver willen aanzetten.
Niet echt snel als we maar online zijn het is pentium 3 met lite xp nou is de vraag kan ik normaal gesproken het domein toyotaonderdelen.nl forwarden naar mijn ip?

Of zou de x=hosted dat niet kunnen?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Ze zijn een budget provider met alleen virtual hosting, dus ik denk niet dat je noodoplossingen kunt verwachten. Wel gek dat ze 't om 20u al gaan doen.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:28:
Hallo,

Die stomme x-hosted internet diensten gaat even onderhoud aan de servers doen vanavond om 20.00 worden de server vanuit redbus naar global switch verhuist. ze hebben gezegt dat ze donderdag uiterlijk om 11 uur online zijn. Aangezien dat het van die jonge ventjes zijn heb ik er niet echt vertrouwen in.

Daarom zou ik graag een noodserver willen aanzetten.
Niet echt snel als we maar online zijn het is pentium 3 met lite xp nou is de vraag kan ik normaal gesproken het domein toyotaonderdelen.nl forwarden naar mijn ip?

Of zou de x=hosted dat niet kunnen?
Kúnnen waarschijnlijk wel. Je komt er maar op 1 manier achter en dat is ze zelf vragen lijkt me. Ik snap overigens niet dat je aangeeft geen vertrouwen te hebben in deze jonge ventjes maar er wel host...

I'm not as think as you stoned I am

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
forwarden kan zeker, de vraag is alleen of elke dns-server het ook snel genoeg verwerkt zodat je nauwelijks onbereikbaar bent
een normale dns-change duurt ongeveer 24-48 uur, dus wacht maar af, je bent nu eigenlijk al te laat

PSN: djmurcielago

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

WooK schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:36:
[...]

Kúnnen waarschijnlijk wel. Je komt er maar op 1 manier achter en dat is ze zelf vragen lijkt me. Ik snap overigens niet dat je aangeeft geen vertrouwen te hebben in deze jonge ventjes maar er wel host...
het zal wel goedkoop zijn... tjah dan heb je ook weinig service

blup

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
:) Op deze termijn gaat een tijdelijke pagina erg lastig worden denk ik; je zou nog je dns om kunnen gooien; maar dan is je echte pagina volgens mij pas later online.

Of je informeert bij de hostert of je die website alvast op een wel verhuisde server kan plaatsen; ze hebben er toch maarliefst 3 :D

Server 2 staat er al trouwens

Server 2
AMD Athlon 64 3000+ 2.0Ghz
1024MB DDR RAM PC 3200 (Dual Channel)
2x 200GB RAiD 1 HDD
Datacenter: Global Switch Nederland (nieuw dc)

offtopic:
Server 1
AMD Sempron 2800+
1024 MB DDR Ram
1x 80 Gig HDD + 1x 250 Gig HDD
[knip]
Taak: Webradio: Shoutcast & Non-Stop systeem

8)7, een Non-stop systeem zonder raid disk?! Hobby-Bob hostert

[ Voor 40% gewijzigd door avon op 27-12-2006 09:51 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Pagina: 1