Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een harddisk media speler, iemand ideeen?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe harddisk Media Player.
Volgende specs:

- rond de 300 euro
- tussen 20-60 gigabyte geheugen
- speelt DivX XviD voor tv-series bv.
- beeldscherm v.a. 3.5"
- indeling in mappen (gewoon als in windows explorer of ev. winamp-ish) is wel fijn.
- vooral voor gebruik in de trein of in de auto

Ik heb al de Creative Zen Vision en de Archos 404 gezien als kandidaten. Heeft iemand nog meer opties buiten de iPod?

/edit: wat specs toegevoegd, werkt al beter?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 01:38 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je nou de link gebruikt die ik je nav je vorige reply gaf?
Je eisen zijn niet specifiek genoeg om er wat mee te kunnen. Geef eens aan wat er nog meer in een speler moet zitten. Audiosupport? Grootte van de speler? UMS? Mappensupport? enz.
Dit stukje uit de FAQ is ook een goede link om mee te beginnen.
Ik zou zeggen, doe even een search (met de DAP Database die ik je gaf, met Google, of kijk rond in PMD) vergelijk prijzen in de Pricewatch, vergelijk de spelers met jou eisen, lees ervaringen hier op GoT (oa van de Archos 404 loopt hier al een groot topic) en kom dan tot je conclusie.
Mocht je nog vragen hebben over speler X kun je die altijd in het daarvoor bestemde topic hier in PMD posten.

Succes :)

Edit: Oh en welkom op GoT trouwens :w

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:05:
Heb je nou de link gebruikt die ik je nav je vorige reply gaf?
Je eisen zijn niet specifiek genoeg om er wat mee te kunnen. Geef eens aan wat er nog meer in een speler moet zitten. Audiosupport? Grootte van de speler? UMS? Mappensupport? enz.
Dit stukje uit de FAQ is ook een goede link om mee te beginnen.
Ik zou zeggen, doe even een search (met de DAP Database die ik je gaf, met Google, of kijk rond in PMD) vergelijk prijzen in de Pricewatch, vergelijk de spelers met jou eisen, lees ervaringen hier op GoT (oa van de Archos 404 loopt hier al een groot topic) en kom dan tot je conclusie.
Mocht je nog vragen hebben over speler X kun je die altijd in het daarvoor bestemde topic hier in PMD posten.

Succes :)

Edit: Oh en welkom op GoT trouwens :w
Ja link gebruikt en FAQ gelezen, maar ik dacht dat er miss nog mensen waren met alternatieven. En ik had het idee dat er vrij weinig spelers uitkwamen uit de DAP-database. En ja mn eisen zijn ook niet zo heel specifiek. Maar goed ik zal nog even verder kijken en graven door de topics.
Thnx voor welkom en feedback. :>

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Misschien de Cowon iAudio X5(L), maar die is wat beperkter op video gebied dacht ik en bovendien al een wat ouder model. Ik weet niet of er eigenlijk een opvolger in de planning is.
[HDD] Cowon iAudio HDD MP3 spelers

[ Voor 14% gewijzigd door Henk007 op 27-12-2006 01:22 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nouja. Jij zoekt een echte PMP, naar ik aanneem. Vooral voor video. Daar zul je er minder van zien dan in de flashspelersreeks van 1GB. Maar die DAP Database vind toch echt alle spelers die hier in Nederland ook een beetje bekend zijn + veel die niet bekend zijn. Het is ook handig om eens gewoon in de Pricewatch rond te kijken en bij webshops. Of stap eens een Mediamarkt binnen, die hebben ook een boel spelertjes liggen, waaronder een selectie die ongeveer bij jou eisen in de buurt komt.
Een shop die erg veel spelers heeft is www.mp3shop.nl
Henk007 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:20:
Misschien de Cowon iAudio X5(L), maar die is wat beperkter op video gebied dacht ik en bovendien al een wat ouder model. Ik weet niet of er eigenlijk een opvolger in de planning is.
Puur gebaseerd op wat er in de TS staat zou ik eerder voor een Archos Gen. 4 speler gaan. Die zijn toch echt beter voor video. Of om bij Cowon te blijven een A2 (of zijn opvolger die er ook aan schijnt te komen).
Maar dat blijft een beetje lastig zo, door het gebrek aan informatie in de TS.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 27-12-2006 01:36 ]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Kijk ook eens naar de Archos Gmini 500
Die heeft 80GB voor 280 euro (online bij dixons), een 4" breedbeeld tft scherm en kan DivX en XviD afspelen. Alleen heeft die 20GB te veel. :+
Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/2666/gmini500facecustom1rf.png
Voor jou budget zijn er denk ik geen spelers met een beter beeldscherm en zoveel schijfruimte, als je iets meer uit wil geven kan je ook kijken naar de 604 van Archos.

Heb em trouwens zelf ook, en ben er erg tevreden mee. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door -DG- op 27-12-2006 01:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
-DG- schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:28:
Kijk ook eens naar de Archos Gmini 500
Die heeft 80GB voor 280 euro (online bij dixons), een 4" breedbeeld tft scherm en kan DivX en XviD afspelen. Alleen heeft die 20GB te veel. :+
[plaatje]
Voor jou budget zijn er denk ik geen spelers met een beter beeldscherm en zoveel schijfruimte, als je iets meer uit wil geven kan je ook kijken naar de 604 van Archos.

Heb em trouwens zelf ook, en ben er erg tevreden mee. ;)
Sounds sexy. 8)

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat is verder het verschil tussen de gmini500 en de 404?
hij heeft 80GB ipv 30GB en hij heeft een groter scherm, maar zijn er mischien nog verschillen in de interface ofzo?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Zoals zoveel sexy dingen, kan je ook sexy hardware heel goed zelf vinden. ;) Begin bijvoorbeeld eens bij de (links in de) PMD FAQ.

Tot slot, welkom op GoT, maar vergeet niet de Registratievoorwaarden / korte FAQ te lezen. Dan zie je wat voor inzet we van je verwachten en kom je erachter wat de andere redenen van dit sexy slotje zijn...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.