Dymo LabelWriter 400 firmware 0T <

Pagina: 1
Acties:
  • 930 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96602

Topicstarter
Ik heb een dymo LabelWriter 400 met firmware 0T geflashed. Nu kan ik echter mijn no-name labels niet meer printen 'doh' :(. Een lange speurtocht naar 'oudere' firmware op het internet heeft echter niets opgeleverd. Op de ftp van Dymo staan echter ook geen voorgaande versies.

Weet iemand van jullie een plek waar ik deze kan vinden? Of mischien een tool om van mijn andere, nog wel werkende, labelwriter de firmware kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik denk eerlijk gezegd dat je hier op tweakers niet genoeg mensen vind die ervaring hebben met het flashen van de dymo firmwares.

Ik zou gewoon dymo e-mailen met een ondersteunende tekst en als ze niet te moeilijk zijn daar, sturen ze een oudere firmware echt wel op! Succes :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17154

Ik denk niet dat dymo je gaat mailen, want ze willen natuurlijk dat je dymo labels gebruikt...
Maar ik zit nu met hetzelfde probleem.
Iemand toevallig al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:46
Heeft iemand al een oplossing want ik kan ook geen no-name labels meer printen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62554

Graag zou ik ook een oudere firmware willen hebben. Iemand deze al gevonden?

Tevens zou ik graag willen weten waar jullie je compatible labels bestellen.
De meeste aanbieders hebben mijn maten niet :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 62554 op 17-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11-2024

carnager

AmsterdamVideo

Ik zit met hetzelfde probleem.
Nog stapels labels liggen zonder de dymo blokjes op de achterkant en wegens defect een oude labelwriter moeten vervangen door een nieuwe labelwriter 400. De nieuwe labelwriter weigert dus out-of-the-box vrolijk dienst op de niet-geblokte labels...
Help?

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Pagina: 1