Sinds enig tijd wil ik eindelijk m'n hometheatre upgraden.
Momenteel zit ik op een studio waar de tv naast m'n pc staat, maar binnenkort komt daar verandering in (verhuizen
)
De bedoeling van de set is om windows MCE (of gelijkaardig) te gebruiken, om er via de beamer/tv dvd/dvd-audio/divx/cd/... op te bekijken...
Situatie nu:
- htpc (niks speciaals, amd sempron, gforce 6600, dvd speler,...)
- logitech Z680 speakers
- DIY beamer (1024x768)
- gewone tv
Aangezien de pc samen met de Z680 in de buro terechtkomt, blijft de rest "speakerloos"...
Na wat rondkijken lijkt me Harman Kardon wel enkele toffe speakers te hebben
maar ik zit nog met enkele vragen/bedenkingen...
Wat is er beter/interessanter om aan te sluiten op de htpc:
- Harman Kardon HS500 (Harman Kardon website)
- Harman Kardon HKTS11' (Harman Kardon website) met HK AVR 130
De speakers van beide opties zijn dezelfde (HKTS11'), met als verschil dat de AVR130 een volledige versterker is, en de HS500 geeft hier een "light" versterker met dvd speler bij?... Dus wat is beter prijs/kwaliteit en upgrademogelijkheid voor later?
Een bijkomend iets dat ik me afvraag... bij die laatste optie, is het beter om die versterker erbij te nemen, of is het evenzeer goed om de HKTS rechtstreeks aan de htpc te koppelen?
Toevallig ieamand een idee waar ik een HK AVR 130 goedkoop kan kopen (of tweedehands)
Momenteel zit ik op een studio waar de tv naast m'n pc staat, maar binnenkort komt daar verandering in (verhuizen
De bedoeling van de set is om windows MCE (of gelijkaardig) te gebruiken, om er via de beamer/tv dvd/dvd-audio/divx/cd/... op te bekijken...
Situatie nu:
- htpc (niks speciaals, amd sempron, gforce 6600, dvd speler,...)
- logitech Z680 speakers
- DIY beamer (1024x768)
- gewone tv
Aangezien de pc samen met de Z680 in de buro terechtkomt, blijft de rest "speakerloos"...
Na wat rondkijken lijkt me Harman Kardon wel enkele toffe speakers te hebben
Wat is er beter/interessanter om aan te sluiten op de htpc:
- Harman Kardon HS500 (Harman Kardon website)
- Harman Kardon HKTS11' (Harman Kardon website) met HK AVR 130
De speakers van beide opties zijn dezelfde (HKTS11'), met als verschil dat de AVR130 een volledige versterker is, en de HS500 geeft hier een "light" versterker met dvd speler bij?... Dus wat is beter prijs/kwaliteit en upgrademogelijkheid voor later?
Een bijkomend iets dat ik me afvraag... bij die laatste optie, is het beter om die versterker erbij te nemen, of is het evenzeer goed om de HKTS rechtstreeks aan de htpc te koppelen?
Toevallig ieamand een idee waar ik een HK AVR 130 goedkoop kan kopen (of tweedehands)