[Outlook 2000] PF Backup werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• CKWeb
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
(overleden)
Ik heb van de Microsoft-site FP Backup gedowmload van deze link en geïnstalleerd.
Ik gebruik XP Pro SP2 met Outlook 2000. Na afsluiten van Outlook verschijnt keurig de vraag of ik de reservekopie wil opslaan. Ik klik hierop en dan verschijnt de melding, dat de reservekopie niet kan worden gemaakt omdat een gedeelte van het bestand in gebruik is.

Bij de Processen komt Outlook dan niet meer voor.

Wie weet hier iets op?

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler." Albert Einstein (1879-1955)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien iets van een sync tool zoals ActiveSync? Of natuurlijk een virusscanner oid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou met bijvoorbeeld process monitor van www.microsoft.com/sysinternals eens kunnen kijken wat op zo'n moment het bestand nog open heeft staan :)

Vreemd dat de Nederlandstalige versie wel supported lijkt op Outlook 2000, terwijl de engelse dat niet is. Misschien is daar je probleem ook wel te vinden... http://www.microsoft.com/...D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters