NVIDIA 7300 LE optimaal

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Elwin13
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 17:20
wat is de optimale beeld kwalitiet voor battlefield 2 met de videokaart NVIDIA 7300 LE????

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-07 10:22
uhm..,probeer het uit zou ik zegge
enne, BF2 met een 7300LE... :z

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:08
Ik gok low/low/low op je resolutie, kwestie van proberen; zodra je 't niet meer lekker vindt draaien moet je lager gaan zitten ;)

• Elwin13
DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:43:
uhm..,probeer het uit zou ik zegge
enne, BF2 met een 7300LE... :z
dat vraag ik niet maarja.
ik krijg ook een witte grond als ik in een voertuig zit en om mij heen kijk of als ik zwem.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Dat kan enkel jij bepalen.Wat voor framerate vind jij nog acceptabel om te hebben tijdens het spelen. Dan kies je een instelling en kijk je of je tevreden bent met de prestaties die je haalt. Het hangt namelijk ook erg van de rest van je systeem af. BF2 gebruikt ook veel intern geheugen dus dat is ook belangrijk.

Als je de prestaties nog steeds tegen vind vallen kun je overwegen om met rivatuner de hoeveelheid details naar beneden te dwingen. Dan krijg je een hogere FPS. Het enige nadeel is dat het er vreselijk lelijk uitziet. Anders rest je nog de kaart overclocken of vervangen.

Wat je hierboven zegt klinkt alsof je last hebt van glitches. Installeer ATI tool eens (ja werkt ook (gedeeltelijk) met nvidia kaarten) en draai dan eens een tijdje de test om naar artifacts te zoeken.
Mocht je hieruit krijgen dat je daar last hebt van glitches dan is je kaart of te warm of hij is kapot. (of te hoog overclocked)

[ Voor 22% gewijzigd door Ernie op 26-12-2006 21:54 ]

• Tjona100
  • Laatst online: 29-07 17:19
Als je spellen zoals BF2 met een nette kwaliteit en framerate wilt spelen stel ik voor dat je zoekt naar een snellere oplossing

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

• Elwin13
Tjona100 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:11:
Als je spellen zoals BF2 met een nette kwaliteit en framerate wilt spelen stel ik voor dat je zoekt naar een snellere oplossing
zoals???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doe ff een beetje eigen moeite...

1) je hebt die kaart, probeer gewoon uit wat lukt. Dat gaat in BF2 idd niet veel zijn...
2) BF2 is een van de meest gebenchmarkte games van het moment. Ieder vergelijkende review van kaarten toont hoe ze het hiermee doen. Zoek een paar van die dingen op.

Verder:
GoT Huisregels

We verwachten sowieso dat je meer moeite doet voor je posts dan een enkele regel zonder onderbouwing. Lees bovenstaande link eens goed door voordat je weer de plank zo misslaat :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.