Toon posts:

SWON met directX probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier het spel Secret Weapons of Normandy en heb een probleem met DirectX.

Het probleem zou niet zozeer bij het spel liggen alswel bij de versie van DirectX.

Telkens zegt het spel bij opstarten dat het de juiste directX mist. (9b)
Ik heb de nieuwste van MS gehaald (9c) maar die is denk ik corrupt ofzo. Als ik deze nogmaals wil installeren is die in 1 sec klaar en zegt die dat het is gelukt. Maar het spel wil nog steeds niet. Bij een con check zegt die dat ik geen 9.0 heeft en geen 3D hardware heb.

Nou wil ik DirectX van mijn pc halen en het eens opnieuw gaan installeren.
Ik heb alle programma's geprobeerd die hier op Tweakers voorbij komen. Echter telkens als ik het weer installeer zegt die dat het er opstaat.

kompas

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
welke windows? XP +sp2? zo jah da heb je dx9C al installed :)

Verwijderd

Topicstarter
WINXP SP2. Ik heb directX 9C geinstalleerd. Echter de installatie is 1 sec bezig en zegt dan dat het gereed is. Het spel zegt echter dat ik het niet heb.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
als je uitvoeren --> Dxdiag doet?, zegt hij dan oo dat je DX9.0C heb??

mis je niet iets als

d3dx9_xx.dll

waar xx een getal tussen de 29 en de d8 36 is?

zojah ff de oktober directX setup downloaden...

http://download.microsoft...irectx_dec2006_redist.exe

~60MB
The DirectX 9.0 Redist is available for download for those users that do not have an internet connection available during installation or Setup has trouble connecting to the Microsoft server

[ Voor 23% gewijzigd door Dutch2007 op 26-12-2006 21:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope.. werkt niet. Installatie is na 1 sec klaar. Als ik het spel opstart begint die weer te mopperen. Ik ga nog maar eens verder kijken!

THNX

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Het internet reikt verder dan GoT alleen. Je zou eens wat DirectX uninstall tools kunnen proberen, zoals DirectX Happy Uninstall :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met DirectX uninstals is dat je het wel kan uninstalen maar dat directX vervolgens zegt bij het installeren. Er staat al een directx op. Of zoiets. Ook als je de sleutels uit het register haalt.

Het probleem is overigens opgelost. Via ProgramFiles ben ik op zoek gegaan naar het programma. Vreemd genoeg werkt die daar wel als ik op het *.exe dubbel klik. Dat bestand heb ik als snelkoppeling in mijn start gezet. IK kan nou naar hartelust duitsers of andere mogendheden uit de lucht knallen....:-)

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:30:
Het internet reikt verder dan GoT alleen. Je zou eens wat DirectX uninstall tools kunnen proberen, zoals DirectX Happy Uninstall :)
deze werkt trouwens niet zonder code |:(
Pagina: 1