PC slaat af na POWERMAX test

Pagina: 1
Acties:

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Omdat mijn pc de laatste tijd nogal wat kuren heeft heb ik verschillende tests ondernomen, nadat ik mijn eerste 60 gig hdd wou testen (FULL test gekozen) sloeg me pc na een paar minuten uit, heb het daarna nog een keer geprobeer met hetzelfde resultaat. Verder nu maar niks meer ondernomen omdat ik bang was dat me pc het helemaal niet meer zou doen, duurt soms al enige tijd voordat die weer aangaat, bios beeps.

Maar waar kan het nu aan liggen dat die uitslaat?
Ik dacht zelf aan instabiele voeding(heb een 430W Merkloos rot ding:P) Krijg van de week al een nieuwe binnen van Coolermaster, maar hoop nu dus niet dat het aan me hdd zelf ligt?

• Evant87
*Kick*

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Worden je harddisks heel erg heet?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik zou eerder ook es aan het geheugen denken, memtest al gedraaid? En die voeding zou idd ook goed naar de filistijnen kunnen zijn, maar dat kan je dan van de week wel testen. HD lijkt me an sich minder waarschijnlijk, maar t zou kunnen, scan m eens met een simpel progje op bad sectors oid, als je wat zekerder wil zijn.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Evant87
Ja mijn HD's worden redelijk heet als ik ze aanraak. Ik heb memtest al gedraaid geheugen is in orde, en ook foutcontrole van windows gedraaid, zonder fouten aangetroffen.
Heb trouwens wel bij Powermax de short test gedraaid van 90sec, waarbij als resultaat kwam dat er geen fouten zijn aangetroffen.