Toon posts:

Outlook 2007 pst file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik was wat aan het spelen met Outlook 2007. Nu heb ik per ongeluk het outlook.pst bestand verwijderd. Nu heb ik al van alles geprobeerd om outlook weer aan de praat te krijgen, maar het lukt me niet! :( Ik heb hem al 2 keer opnieuw geïnstalleerd (office in zijn geheel en ook Outlook als onderdeel een keer opnieuw) en toen met wat regcleaners e/d geprobeerd alle sporen te verwijderen.

Maar telkens als nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd, en Outlook 2007 opnieuw start, krijg ik een melding dat hij het .pst bestand niet kan vinden en dan sluit hij af. Ik kan dus ook niet via outlook een nieuw gegevens bestand aanmaken. :|

Ook heb ik een leeg 'outlook.pst' aangemaakt, en met scanpst.exe geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, maar niets werkt.

Zou iemand mij kunnen helpen? :?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:05
Oudere versie van Outlook erop zetten ? Die maakt dan een PST bestdand aan en vervolgens laten migreren naar Office 2007...

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:05
even via configuratie scherm > E-mail > je profiel verwijderen dan doet je outlook het denk ik het wel

Verwijderd

Topicstarter
Daar keek ik dus de hele tijd overheen. Op de een of andere manier stond er dus Mail ipv Email :)

Maargoed, ik heb dat dus ge-opent, en ik heb een nieuw .pst aangemaakt, en hierdoor opent outlook weer als normaal. Maar ik zit nog wel met 1 ding.

Ik kan dat oude gegevensbestand dus niet verwijderen. (Ik heb er nu 2) Ik krijg de volgende melding:

"Dit outlook gegevens bestand kunt u niet verwijderen. Er worden configuratiegegevens uit dit bestand gekopieerd naar het nieuwe standaargegevensbestand. U kunt het bestand verwijderen nadat deze gegevens gekopieerd zijn"

Maar, ik heb office geopent, dus die gegevens zouden dan gekopieerd moeten zijn lijkt me, maar ik blijf deze melding houden. Ook krijg ik een foutmelding als ik op 'instellingen' klik bij dat venstertje als ik het ouwe bestand geselecteerd heb.. :O Ik snap er niets meer van..

edit: misschien dat er een manier is om heel dat oude 'outlook.pst' bestand eruit te halen of iets dergelijks.. want nu staat hij nog steeds in dat lijstje van configuratiescherm->Mail, terwijl ik het bestandje uit de map van applicationdata/office heb verwijdert.

Edit2: Ik gooi windows er wel even opnieuw op :) Mijn systeem is al niet zo stabiel meer de laatste tijd, vastlopers hier en daar, en dan is dit ook meteen opgelost. Bedankt in ieder geval..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 20:33 ]