Hallo, ik was wat aan het spelen met Outlook 2007. Nu heb ik per ongeluk het outlook.pst bestand verwijderd. Nu heb ik al van alles geprobeerd om outlook weer aan de praat te krijgen, maar het lukt me niet!
Ik heb hem al 2 keer opnieuw geïnstalleerd (office in zijn geheel en ook Outlook als onderdeel een keer opnieuw) en toen met wat regcleaners e/d geprobeerd alle sporen te verwijderen.
Maar telkens als nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd, en Outlook 2007 opnieuw start, krijg ik een melding dat hij het .pst bestand niet kan vinden en dan sluit hij af. Ik kan dus ook niet via outlook een nieuw gegevens bestand aanmaken.
Ook heb ik een leeg 'outlook.pst' aangemaakt, en met scanpst.exe geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, maar niets werkt.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Maar telkens als nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd, en Outlook 2007 opnieuw start, krijg ik een melding dat hij het .pst bestand niet kan vinden en dan sluit hij af. Ik kan dus ook niet via outlook een nieuw gegevens bestand aanmaken.
Ook heb ik een leeg 'outlook.pst' aangemaakt, en met scanpst.exe geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, maar niets werkt.
Zou iemand mij kunnen helpen?