Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

WAP - GPRS , gelieve snel antwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik vroeg me af, op verschillende sites zie ik dat je java games via WAP moet kopen. Betekent dit dat dit ook via GPRS kan?

m.v.g

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wap heeft niet direct iets met gprs te maken, gprs is gewoon een data verbinding via gsm.
Het hangt van je provider en je abo af of je toegang hebt tot wap sites, probeer het gewoon uit en je weet het :)
Overigens kan je java games ook elders (vaak gratis) vinden dus via wap bestellen is niet verplicht ofzo.
Games kan je bijv. via bluetooth of IR of een kabel van je pc naar je gsm sturen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:30:
Wap heeft niet direct iets met gprs te maken, gprs is gewoon een data verbinding via gsm.
Het hangt van je provider en je abo af of je toegang hebt tot wap sites, probeer het gewoon uit en je weet het :)
Overigens kan je java games ook elders (vaak gratis) vinden dus via wap bestellen is niet verplicht ofzo.
Games kan je bijv. via bluetooth of IR of een kabel van je pc naar je gsm sturen.
ik heb een bluetooth stick, alleen weet ik geen goede sites die dit toestaan.. ik ga vanavond uit eten en wil graag een leuk pool, dart of bowlingspel hebben maar ik zou niet weten van waar?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kijk hier maar eens.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Spelletjes voor je telefoon had je zelf gemakkelijk kunnen vinden. Er zijn zoveel sites die dergelijke content aanbieden. Daar staat ook altijd bij hoe je ze op je telefoon kunt krijgen. Een topic hierover openen zonder zelf te zoeken is natuurlijk niet de bedoeling.

Iedereen die een topic opent wil graag snel antwoord, dus het is niet nodig om dat nog eens te benadrukken in de titel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.