Toon posts:

A plus: Twin Engine!!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ervaring met deze bloedmooie case? http://www.aplus-case.de/

Heb wat gegoogeld maar is weining van tests te vinden op het net, als iemand een degelijke test kan vinden ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 16:14 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gepimpt aftreksel van de Stacker. De Stacker is een goede kast dus de airflow en dergelijke zal wel goed zitten. Ik ken het merk niet maar dat zegt wel wat over de bouwkwaliteit vaak.

Verwijderd

en heeft ook wat van de aeroengine ofzo van aerocool

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
@TEAMMIKE, je zit bij de X-Blade te kijken, hij heeft het over een andere kast van dat merk ;)

Ziet er wel stoer uit ja, maar tegelijkertijd een beetje overdone..

• TEAMIKKE
  • Niet online
lezut schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:11:
@TEAMMIKE, je zit bij de X-Blade te kijken, hij heeft het over een andere kast van dat merk ;)

Ziet er wel stoer uit ja, maar tegelijkertijd een beetje overdone..
lol dacht al :P Dan geldt nog steeds mijn mening dat het een onbekend merk is. 250mm fans zo te zien. Probleem is een beetje die fan in ze zijkant. Die van voren is ongetwijfled intake. Als die in de zijkant ook intake is botst dat. Achterop zit een minder sterke fan namelijk. Ziet er ook duur uit.
Leuke pre-modded kast maar lijkt me een duur grapje en voor dat geld is er ongetwijfeld beter :)

Verwijderd

Topicstarter
TEAMIKKE schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:51:
[...]

Leuke pre-modded kast maar lijkt me een duur grapje en voor dat geld is er ongetwijfeld beter :)
Zoals ??? Elke tip is welkom

• Gune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik heb deze kast op de hcc-dagen zien staan en daar viel mij op dat de fan aan de zijkant nogal wiebelde. Dus als ie ronddraaide bewoog ie een beetje richting fangrill en er weer vanaf.

Verder weet ik niks over de kwaliteit van deze kast, maar misschien heb je er wat aan :).

• TEAMIKKE
  • Niet online
Het ding is in de PW 105 euro. klik
De Antec P180 Performance klik is een tientje duurder maar stiller,duurzamer en IMO stijlvoller. Dat laatste is natuurlijk persoon gebonden. Kijk gewoon eens in de pricewatch. Je ziet vrij snel of een kast goed is of niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- schreeuwerige topictitels met uitroeptekens e.d. zijn ongewest
- een topicstart van een twee regels met wat vaags over gegoogled hebben is geen topicstart
- sowieso is het alleen de bedoeling om "ervaringen" topics te openen als je zelf ervaringen hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.