Het volgende probleem heb ik ook al bij bèta en RC-builds gehad, maar toen dacht ik dat het wel verholpen zou wezen in de final versie. Nou mooi niet dus.. 
Ik zit met het volgende probleem: als ik de DVD van Windows Vista (x86 RTM build in dit geval) in mijn drive leg tijdens het opstarten, verschijnt eerst het scherm van windows is loading files, dat gaat allemaal goed.
Vervolgens verschijnt het scherm met het groene lopende balkje (het splash screen); en hier gaat het fout.
Na een paar seconden blijft het balkje ineens voor een seconde of 5 hangen, en gaat dan weer 10 seconden verder.. Dit blijft oneindig lang doorgaan zonder dat ik verder kom op welke manier dan ook. (heb het systeem al eens een nacht zo laten staan) Er is hierbij geen activiteit van de optische drive of harde schijven.
Ik heb de volgende hardware in mijn systeem:
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Moederbord: MSI K9N Platinum
Intern geheugen: 2 x 1Gb TwinMOS DDR-II (dual channel)
Harde schijven: 3 x 320Gb Seagate Barracuda 7200.10
Optische drive: LiteOn SHW-15H5S (16speed dvdrw +/-)
Netwerk: Linksys WMP54G v4.1 wireless kaartje
Geluidskaart: Soundblaster audigy player (eerste generatie audigy dus)
TV-tuner: Elitegroup TVP3XP
Ik heb zowel mijn linksys wifi-kaartje als de tv-tuner al eens verwijderd omdat me dat de meest logische boosdoeners leken, echter zonder resultaat..
Heeft iemand een idee aan welk component dit kan liggen?
Volgens de vista upgrade advisor bestaan er overigens geen compatability issues met mijn systeem.. nouja, dat blijkt maar weer
Ik zit met het volgende probleem: als ik de DVD van Windows Vista (x86 RTM build in dit geval) in mijn drive leg tijdens het opstarten, verschijnt eerst het scherm van windows is loading files, dat gaat allemaal goed.
Vervolgens verschijnt het scherm met het groene lopende balkje (het splash screen); en hier gaat het fout.
Na een paar seconden blijft het balkje ineens voor een seconde of 5 hangen, en gaat dan weer 10 seconden verder.. Dit blijft oneindig lang doorgaan zonder dat ik verder kom op welke manier dan ook. (heb het systeem al eens een nacht zo laten staan) Er is hierbij geen activiteit van de optische drive of harde schijven.
Ik heb de volgende hardware in mijn systeem:
Processor: AMD Athlon 64 3500+
Moederbord: MSI K9N Platinum
Intern geheugen: 2 x 1Gb TwinMOS DDR-II (dual channel)
Harde schijven: 3 x 320Gb Seagate Barracuda 7200.10
Optische drive: LiteOn SHW-15H5S (16speed dvdrw +/-)
Netwerk: Linksys WMP54G v4.1 wireless kaartje
Geluidskaart: Soundblaster audigy player (eerste generatie audigy dus)
TV-tuner: Elitegroup TVP3XP
Ik heb zowel mijn linksys wifi-kaartje als de tv-tuner al eens verwijderd omdat me dat de meest logische boosdoeners leken, echter zonder resultaat..
Heeft iemand een idee aan welk component dit kan liggen?
Volgens de vista upgrade advisor bestaan er overigens geen compatability issues met mijn systeem.. nouja, dat blijkt maar weer