Toon posts:

externe harddisk, kpn experia box

Pagina: 1
Acties:
  • 3.038 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kpn experia modem met een usb aansluiting.
ik ben van plan om daar een externe harddisk op aansluiten(Western Digital G1U2500E)

mij vraag is of dat gaat en of dat iemand daar ook ervaring mee heeft??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De ExperiaBOX is geschikt om een zg. fileserver in je netwerk op te nemen. Een fileserver kan een PC zijn in het netwerk waarin je een bepaalde drive of directory deelt met andere PC’s in het netwerk. Ook de fileserver een zg. USB-harddisk zijn. De ExperiaBOX beschikt over een USB aansluiting waarop je direct deze harddisk kunt aansluiten. Het voordeel is dat de PC niet hoeft aan te staan, en je toch over deze bestanden kunt beschikken

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat het nou niet bepaald snel is, ik dacht iets van 10mbit.

Verwijderd

Ik heb mijn exteren HD aangesloten op de usb poort van het KPM modem maar ik zie in Vista geen externe HD. Wat zal ik verkeerd doen ?

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Je moet hem via het netwerk adres benaderen, het is een netwerk share.

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.

Verwijderd

Neko Koneko schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:46:
Je moet hem via het netwerk adres benaderen, het is een netwerk share.
Heb ik gedaan. Zou het kunnen dat het ding van KPN geen ext3 format ondersteunt ?
Pagina: 1