Ik ben me aan het orientereren op een nieuw setje in-ear hoofdtelefoons. Ik zit te twijfelen tussen de 5 Pro en de 5 EB versie van ultimate ears. Wat is nou precies het verschil tussen deze twee versies( buiten het prijsverschil van 50 $)? Is er iemand die ervaring heeft met deze producten? Is de een mischien beter voor een bepaalde muziekstijl?
Ticking away, the moments that make up a dull day
even? Duurt uren om helemaal te lezen. Als iemand mij er wat over kan vertellen is het toch ook goed?Wormaap schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:19:
Misschien is het praktisch om even in dit topic te kijken
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
Je doet er maar wat voor, lekker makkelijk om telkens weer een topic te openen om het meest onbenullige dingetje. Neem een half uurtje en alles is gelezen.Anoniem: 197583 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:21:
[...]
even? Duurt uren om helemaal te lezen. Als iemand mij er wat over kan vertellen is het toch ook goed?
Doe niet zo eigenwijs en post in dat andere topic.Anoniem: 197583 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:58:
alles doorgelezen maar niet veel gelezen over de ue super fi 5 Pro. Iemand ervaringen?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
ik zou eens rond gaan kijken op headfi Niet dat ik zelf de superfi's gehoord heb maar ze zullen vast wel goed zijn. Al ben ik een ety fan
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Hmm... volgens mij is er al een dopjes topic! Probeer het daar eens..
Aah, ik ben niet de enige met goed advies =)
Aah, ik ben niet de enige met goed advies =)
www.maartenlangelo.nl
Ja, doe die oordopjes 'wat moet ik kopen' bespreking maar centraal. We proberen geen kieskeurig achtig iets te worden met het forum.
Hier verder dus:
Hier verder dus:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.