Toon posts:

Hulp bij nieuw systeem < 600 €

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik deze oude pc inmiddels meer dan zat ben, en het nieuwe jaar eraankomt. Wil ik graag goed starten met een nieuwe pc :)

Ik heb al flink lopen zoeken op internet, maar aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie wil ik jullie om hulp vragen.

* Wat is je budget?
600 €
* Waar wil je de pc hoofdzakelijk voor gaan gebruiken?
Internet, msn, muziek downloaden/luisteren, office, 'studentenwerk', en af en toe iets van photoshop. Het zou bovendien leuk zijn als ik af en toe een gamepje kan spelen, niet alles op high res. ofzo. Maar dat hij het wel draaiende kan houden.

Ik wil graag een compleet nieuwe pc, dus inclusief monitor, toetsenbord etc.

http://www.hardware.info/...ce/bpifaZtmag/viewconfig/

Dit leek me qua prijs wel een mooi systeempje. Maar is het geschikt voor mijn doeleinden? En wat mist er nog bij dat systeem.

Of misschien kunnen jullie voor mij een systeem samenstellen wat binnen mijn budget past. In elk geval alvast heel erg bedankt! :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is dus niet de bedoeling hier, Jordi. Je zult eerst zelf aan de slag moeten en reviews/benchmarks gaan bekijken, en dan je keuzes hier voorleggen met onderbouwing. Check ook de Policy en "Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?".

600 euro inclusief monitor is niet veel. Wat is je oude config, en misschien kan je die nog oplappen? Je eisen zijn niet zo hoog, wat je doet kan met bijna iedere standaard PC.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 26-12-2006 15:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Pak anders de Tweakers.net BBG: November : Basissysteem erbij en haal er een paar onderdelen uit en voeg er een paar dingen aan toe :) Klaar is Jordi.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat derhalve op slot. Op GoT verwachten we dat men zelf de onderdelen uitzoekt op basis van reviews, ervaringen en benchmarks. Indien je daar vragen over hebt dan zien we graag een onderbouwing bij de gekozen onderdelen. Tijdens het schrijven van dergelijke onderbouwingen wordt vaak vanzelf al duidelijk hoe het één en het ander inelkaar steekt en is het misschien niet eens nodig om een topic te openen :o.

Zoals Outerspace reeds aangeeft is de BBG (Best Buy Guide) een goede start voor jouw. Het basissysteem wat daar vermeld staat is ruwweg € 150,- duurder. Bespaar die € 150,- op een aantal onderdelen en je hebt een prima systeem :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.