[XP] Rare software lijst

Pagina: 1
Acties:

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-02 15:55
Hey

srry voor de titel ik kan het anders niet beschrijven. Ik ging naar software om wat te verwijderen. Maar toen kreeg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sada1/vaag.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sada1/vaag1.JPG

Ik dacht wat krijgen we nu, allemaal programma's die ik niet heb geinstaleerd! en als ik erop druk krijg ik ook niet de optie wijzigen/verwijderen. Dus in eerste instantie dacht ik aan een virus/adware enz. Maar dat is haast niet mogelijk, heb sygate en nod draaien. Maar toch eventjes Spybot een rondje laten draaien, alleen die vond niks. Als ik zo zie komen er dingen van mijn printer af zoals dat AIO en mijn printer type is een 1310. Erg vaag allemaal, moet ik nu denken aan een registry fout? of kan iemand me verder helpen.

BVD Ricardo

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Cardo
kickkkkkkkk

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Als je bijvoorbeeld even naar Google gaat met zoekargument 1301Tour kom je je antwoorden vanzelf tegen. Wel even zoeken, maar daar heb ik nu geen tijd voor.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Is gewoon software die bij je HP printer hoort. Handleiding/tour die alle functies uitlegt enzo. Is geen spyware ofzo.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:04
Wel slordig dan ze dat niet netjes aangeven bij HP.........
Heb geen HP printer wel een scanner maar dat geeft ie allemaal netjes aan.

Edit:
Net wat de onderbuurman (vvvv) aangeeft, Hitmanpro eens er overheen gooien??

[ Voor 65% gewijzigd door Ad de Jong op 30-12-2006 14:46 ]

Mijn profiel op Discogs

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Anders draai je even hitman pro, dan weet je in ieder geval zeker dat het geen spyware is. Ik vind het namelijk nogal erg veel 'rare dingen'.

• Cardo
Na heel heeel heel wat verder zoeken, op elke apart, kwam ik allemaal wel bij HP dingen uit, maar ze hebben zo nooit in me software lijst gestaan :'( dus er moet dus ergens een fout zitten? dat het geen spyware ofzo is weet ik nu GELUKKIG wel O+

• Cardo
kick en weer vraag: Nu wil ik dus iets van me pc, maar nu kan ik t niet in me software lijst verwijderen:S ik wil een andere firewall, en ik zie zo snel ook niet in de install map een uninstall program, hoe los ik dit op?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 21:25
Als je programma echt geen uninstall functie heeft zou ik eerst gaan kijken of er niet een apart programma bestaat wat het voor je kan verwijderen.

Mocht dat niet lukken dan kun je ervoor zorgen dat het programma niet meer in gebruik is en vervolgens de bestanden verwijderen. Zorg er voor dat het programma niet meer opgestart wordt, niet meer een service actief heeft etc. Je kunt op deze manier wel rommel in je register overhouden!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Soms heb je een verwijder optie als je de setup van het programma weer draait. Nero, AVG, Office en nog een aantal andere hebben dit. Misschien Sygate ook? Je kan het altijd proberen :). Er wordt ook wel eens de uninstaller in de system32 map gebruikt met het installatielog bestand om te uninstallen. Kijk dus ook eens in de startmenu map als je die hebt laten maken.

Commandline FTW

• Cardo
jullie zijn weer bedankt, probeer het straks ff:)

Pagina: 1