Een Thunderbird is K7
Je kan ook een Athlon Classic nemen, maar die zijn erg duur tegenwoordig, en zou geen redenen kunnen bedenken waarom je die nog wilt hebben.
Je kan ook een Athlon Classic nemen, maar die zijn erg duur tegenwoordig, en zou geen redenen kunnen bedenken waarom je die nog wilt hebben.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
okay bedankt> dus als ik een nieuw setje neem zoals dit
abit kt7 (a) mobo
thunderbird 1.1Ghz
Bigtower 300Watt voeding
128Mb intern
zou dit een goed setje zijn volgens jou...zo ja wat voor cooler zou je me dan adviseren......
abit kt7 (a) mobo
thunderbird 1.1Ghz
Bigtower 300Watt voeding
128Mb intern
zou dit een goed setje zijn volgens jou...zo ja wat voor cooler zou je me dan adviseren......
Als je niet gaat overklokken, dan een coolermaster.
Deze koelers zijn onzettend stil.
Ga je overklokken, dan moet je een wat zwaardere cooler nemen, en met zwaarder bedoel ik eentje die sneller rond draait en qua opbouw wat anders is, en daardoor veel beter koelt. Maar overklok koeler produceren wel meer geluid, onthoud dat goed.
Niet overklokken:
Colermaster DP5-6H51
Wel overklokken:
Thermaltake Chrome Orb
Thermaltake Super Orb
Deze koelers zijn onzettend stil.
Ga je overklokken, dan moet je een wat zwaardere cooler nemen, en met zwaarder bedoel ik eentje die sneller rond draait en qua opbouw wat anders is, en daardoor veel beter koelt. Maar overklok koeler produceren wel meer geluid, onthoud dat goed.
Niet overklokken:
Colermaster DP5-6H51
Wel overklokken:
Thermaltake Chrome Orb
Thermaltake Super Orb
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb gehoord dat de thunderbird 1Gig gelocked is is dat zo want dat schilt nog wel eve 200 piekjes bij een 1.1gig..en zou ik beter een raib mobo kunnen nemen??
Alle CPU's van AMD zijn gelocked(alhoewel er geruchten gaan dat sommige versies van de 1,2GHzunlocked zijn).Op vrijdag 02 februari 2001 19:14 schreef timeout het volgende:
Ik heb gehoord dat de thunderbird 1Gig gelocked is is dat zo want dat schilt nog wel eve 200 piekjes bij een 1.1gig..en zou ik beter een raib mobo kunnen nemen??
Maar er zijn altijd mensen die er wat op vinden op de CPU's te unlocken, om ze zo op en hogeren snelheid te krijgen.
De Thunderbirds en Duron kun je makkelijk unlocken door de L1 bruggen in te kleuren(wel met een gewone grijze HB)..
Als deze hebt unlocked kan je multeplier veranderen. Het kan zijn dat de CPU er onstabiel van wordt, dit kan je weer ongedaan maken voor de VCore te verhogen. Het verhogen van de Vcore brengt weer extra warmte met zich mee, en dus moet er een betere koeler op.
Capiche?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1