[Vista] muisbewegingen zorgen voor irritante brom

Pagina: 1
Acties:

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 18:31
Ik heb dus ook vista geinstalleerd sinds kort maar ik heb een klein probleempje: Ik heb een nogal irritant geluidje via de boxen als ik mijn muis beweeg. Ik heb nu de laatste drivers geinstalleerd voor men ALC888DD. Namelijk de high defenition drivers. mobo is een GA-M59SLI-S4.

Ik heb al vanalles in de settings proberen wijzigen maar behalve dat er dan weer geen center of subwoofer actief is heb ik nog geen verbeteringen verkregen.

Ik zit ook al een dag of 4 te googlen maar oftewel zoek ik verkeerd ofwel ben ik de eerste?? (ik hoop van niet?)

• admsnake
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb dit ook gehad, of heb dit nog met win xp pro. Dit komt enkel voor wanneer mijn geluid redelijk luid staat. Ik vermoed dat je ook een optische muis hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door admsnake op 26-12-2006 01:04 ]

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08-2025
Apart probleem. Ondervind je het zowel mét als zónder Aero?

>>>insert witty remark here<<<

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 18:31
Ik werk idd met een optische muis.

En juist geprobeerd... met als zonder Aero!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
waarschijnlijk is dit een driver-gerelateerd probleem. Nog waarschijlijker zijn er nog geen nieuwe(re) drivers beschikbaar, dus zal je gewoon moeten hopen dat er een fabrikant het nog nodig vind nieuwere drivers uit te brengen

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet je zeker dat dit geluid uit je speakers komt en niet uit je kast :? Ik kan mij herinneren dat er videokaarten van ATI waren die een hoge piep produceerde als je je muis bewoog.
Pagina: 1