Vraag1: Als ik met Win98SE een dial-up verbinding open naar mijn ISP en vervolgens de VPN verbinding wil starten, zegt de VPN dat de dial-up adapter al in gebruik is... nogal logisch natuurlijk aangezien ik daarmee een verbinding met het internet heb
Maar het probleem is dit: Ik kan de VPN adapter niet gebruiken omdat die eerst vraagt om met dial-up een verbinding te maken, en ik kan niet eerst een dial-up maken omdat VPN dan begint te zeuren dat de dial-up adapter in gebruik is...
HELP!!! Wat doe ik hier fout???
Vraag2: Als ik via mijn Chello verbinding, of vanuit een ander LAN segment probeer aan te loggen op de VPN server (w2k AS), dan klapt ie er op de server uit met een melding in de Event log dat de client geen "certificate" heeft. Ik dacht eerst dat het iets met licensing had te maken, maar die staat nu op 50 en dat helpt niet! (ja het mag niet, maar het is maar om te testen)
Help please... want ik snap het niet meer
HELP!!! Wat doe ik hier fout???
Vraag2: Als ik via mijn Chello verbinding, of vanuit een ander LAN segment probeer aan te loggen op de VPN server (w2k AS), dan klapt ie er op de server uit met een melding in de Event log dat de client geen "certificate" heeft. Ik dacht eerst dat het iets met licensing had te maken, maar die staat nu op 50 en dat helpt niet! (ja het mag niet, maar het is maar om te testen)
Help please... want ik snap het niet meer