[A/V Reciever] Mogelijkheid alle signalen via HDMI?

Pagina: 1
Acties:

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik ben op zoek naar een leuke audio en dvd set en heb zo'n beetje mijn ogen laten vallen op de volgende A/v recievers;

de pioneer VSX-AX2AS-S
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/avamplifierreceiver/pioneer/vsxax2ass_detailpage.jpg
of de

Denon AVR-2807
Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/site/datadir/gr/1_gr_av_AVR2807_Silver.jpg

Nou wil ik graag mijn tv-kabels wegwerken in de muur en vroeg mij dus af of het mogelijk is om via de Reciever elk signaal dat binnenkomt (zowel component, als Composite, Als s-vhs, als hdmi) via 1 hdmi aansluiting uit te laten voeren. Dus niet dat ik naast alles op de reciever ook op de tv moet aansluiten (component in, moet ook component uit).Dan zou ik dus maar 1 hdmi-kabel nodig hebben van de reciever naar de Televisie. Is dat mogelijk?

• J-air
Kickin'

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 10:33

MrScratch

I am rubber, you are glue

De Philips DFR9000 kan dit leveren, volgens mij. Alleen vraag ik me af of dat voor de rest een receiver is die jij zoekt. Maar die kan alle soorten inputten naar HDMI converteren en/of switchen.

Look behind you! A three headed monkey!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 09:24
Ik heb een Denon AVR 4306 en daar gaat 1 hdmi kabel uit naar mijn tv. Ik gebruik geen ingangen van de tv, alles gaat via de Denon.

• J-air
ewf2003 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:15:
Ik heb een Denon AVR 4306 en daar gaat 1 hdmi kabel uit naar mijn tv. Ik gebruik geen ingangen van de tv, alles gaat via de Denon.
maar kan dit ook met de goedkopere denon Avr 2307 en AVR2807? Dan ga ik zkere weten zo eentje halen! bedankt alvast

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:12
Je kan natuurlijk ook gewoon de manual downloaden. Daar staat volgens mij jouw antwoord vanaf pagina 15.
Pagina: 1