Vorige week in London geweest en (uiteraard) veel foto's gemaakt. Omdat het mijn eerste keer in London was heb ik dingen als de Big Ben, en de Tower de London eye e.d. uitgebreid op de foto gezet. Ik heb soms ook een poging gedaan wat andere dingen op de foto te zetten en een aantal foto's daarvan staan hieronder. Alle foto's zijn klikbaar voor een wat grotere versie. 2 & 5 met de 70-300, de rest met de 17-70.
Ik ben altijd aan het twijfelen tussen een showcase of een testcase, dus roept u maar
1/ Straatartiest (degene bovenop de ladder met een opgeblazen keukenhandschoen op z'n hoofd
) in Covent Garden

2/ Detail van de facade boven de noordelijke ingang van de Westminster Abbey

3/ Deel van een koepel van de Westminster Cathedral

4/ Spreekt voor zich

5/ Knabbel in Hyde park

6/ Underground station Green park

7/ Draaimolen in de buurt van de London eye

8/ Straatartiest in de buurt van de London eye (ja die staat standaard met z'n ogen dicht)

9/ Beeld op Trafalgar square van Alison Lapper

10/ Detail van een Harrier motor in het RAF museum
Ik ben altijd aan het twijfelen tussen een showcase of een testcase, dus roept u maar
1/ Straatartiest (degene bovenop de ladder met een opgeblazen keukenhandschoen op z'n hoofd

2/ Detail van de facade boven de noordelijke ingang van de Westminster Abbey

3/ Deel van een koepel van de Westminster Cathedral

4/ Spreekt voor zich

5/ Knabbel in Hyde park

6/ Underground station Green park

7/ Draaimolen in de buurt van de London eye

8/ Straatartiest in de buurt van de London eye (ja die staat standaard met z'n ogen dicht)

9/ Beeld op Trafalgar square van Alison Lapper

10/ Detail van een Harrier motor in het RAF museum

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.