Toon posts:

Beeldscherm, CTX of Sony?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn keuzes terug gebracht tot deze 2 mdelen, beide met een sony beeldscherm.
Maar welke is de beste keuze?

SONY:
http://www.atman-usa.com/exec/SoftCart.exe/monitor/product/CPD-E200.html?E+atman

CTX:
http://www.ctx.nl/crt/PR711F.htm

Alvast bedankt,

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb een 19 inch CTX en daar ben ik zeer tevreden over!

En kwa prijs zijn de monitoren van CTX ook niet zo duur! Voordat geld krijg je ook nog eens goeie garantie!

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Je zou denken dat de nieuwe forum-indeling, wat duidelijker zou zijn, blijkbaar niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 02 februari 2001 16:29 schreef FrankGuthrie het volgende:
Je zou denken dat de nieuwe forum-indeling, wat duidelijker zou zijn, blijkbaar niet.
Zijn nog steeds mensen die toch nog steeds niet verder kijken dan hun neus lang is..

• Bulldog
  • Niet online
Ik zou ook voor Sony gaan, maar je zou ook naar een Eizo kunnen kijken.

Verwijderd

ik heb die ctx monitor (flat screen) en ben er erg tevreden mee! er zit overigens een SONY trinitron beeldbuis in, dus hij doet echt niet onder voor een Sony!

CTX heeft verder goed design en prijs!

aanrader

Verwijderd

ligt eraan wat voor een Sony: de G400 of G500 zijn niet een partij voor CTX kasten

Verwijderd

Topicstarter
ach, het is een vrij algemene vraag.. (en ik zag inderdaad niet dat over "beeldkanonnen")

Het enige verschil dat ik kan vinden tussen de 2 beeldschermen is dat de Sony een 0.25mm dot pitch heeft en de CTX 0.24 mm. Ik weet niet waar dat betrekking op heeft, maar wat is beter?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Ik heb een multiscan E200, en ik vind dit dus echt de monitor :) dit is dus een 17" je hebt hem ook nog wat groter,m ctx zijn ook gewoon goede monitors, maar die multiscan vind ik gewoon de mooiste monitor en beste die ik ken. eizo heeft dus ook heleg goede monitoren, zijn van hoge kwaliteid, maar als je een goede wikt zijn ze verdomd duur.
ga gewoon voor de sony.
mzzl

• FFF

FFF

ja die sony van dat plaatje heb ik dus echt strakke monitor :-)

• FFF

FFF

dat ctx aquarium is toch nix joh. weg ermee, als je moet kiezen tussen deze 2 is de keuze snel gemaakt, (de sony dus) en kun je net als ik genieten:-) :7

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:59
Dat is een makkelijke keus neem de Sony en niet de vissekom

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Ik werk hier op een CTX 711T, gelijk aan de 711F maar dan zonder USB voet en ik moet zeggen. t'is een fijn schermpje maar wel ietsjepietjes flets kwa kleuren. Maar dat kan ook komen door de hoge refres ! 110 hz @ 1024x768 :P

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Die CTX is geloof ik geen vissekom. Het zijn als ik alles goed gecheck heb (vrij oppervlakkig) exact de zelfde beeldschermen. En is dus ook de CTX plat (het is een sony flat trinitron), alleen wil ik daar een bevestiging op ontvangen. Want hij is 50 + piek goedkoper.

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 09:50
een ding: sony is beter

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• FFF

FFF

lol, voor die 50 gulden ga je toch geen ctx nemen, bijde zijn goed. Maar sony heeft er toch meer verstand van, zij hebben dat ding ontworpen, en ideale shit etc. (ik lul maar wat lol) En die sony ziet er naar mijn mening dus echt veel beter uit.
ja je hoord het echte sony fan 9nadat ik deze monitor zelf ondervonden heb :7 )
Pagina: 1