Toon posts:

[XP] Problemen met m'n geluidsbestanden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik heb een klein probleempje met m'n muziek en videobestanden.
Ik doe heel veel aan videobewerking, vandaar dat ik aardig wat muziek en video's op m'n pc heb staan.
Nu kwam ik vanmiddag tot de ontdekking dat m'n Media Player spaced.

Hij speelt wel WMA bestanden af, ook gewone windows media files speelt ie af. Dit zijn dus de filmpjes. Muziek is met Media Player helemaal geen probleem.
Maar hij speelt geen videofragment bestanden meer af. Dit is echt vet irritant want meer dan de helt van m'n bestanden zijn videofragmenten.
Als ik kijk bij de eigenschappen van het bestand als ie in de playlist bij media player staat, dan staat er dat ik geen licensie heb voor het bestand. Ook heb ik al me media player geupgrade naar versie 11, maar nog steeds doet ie het niet.

Ik kreeg vanmiddag ook het probleem, dat in een van de programma's waar ik mee werk ook een storing zit. Ik werk met adope premiere maar ook met pinnacle 9 plus.
Dit programma voegt muziek toe van mp3 formaat. WMA herkent dit programma nooit.
Maar nu kreeg ik een storing dat hij het mp3 bestand wel laad, maar hij speelt het niet af.
Het bestandstype: Wave-geluid speelt ie wel af.

Zouden deze twee problemen misschien dezelfde oorzaak hebben?
En wie heeft er een idee hoe dit op te lossen is.

Ik heb me windows 5 weken geleden al opnieuw erop gegooid. Misschien nog een keer doen? Maar volgens mij is ie nog redelijk schoon dus naar mijn idee ligt het hier niet aan..

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Klinkt als een codecprobleem...
Heb je BS player of VLC player wel eens geprobeerd als alternatief voor Video? Beide hebben veel meer opties dan mediaplayer.

[ Voor 11% gewijzigd door under-world op 25-12-2006 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij BSPlayer krijg ik ook een error, alleen daar geeft ie tenminste iets aan:

daar staat error! met daaronder formaat 0x0

edit:
Ik zie nu trouwens nadat ik die BSPlayer heb geinstaleerd, dat als ik het afspeel in media player dat er niets meer over die licensie staat, hij doet het nog steeds niet, maar er staat niks over licensie meer.. alleen hij leest hem niet eens, want bij afspeeltijd staat 0:00

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 23:25 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? :)

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Topicstarter
windows xp prof.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie net dat ie wel videofragmenten afspeeld maar geen filmfragmenten :?
Pagina: 1